annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

heb iets gekocht (is waarschijnlijk nep)

Hallo,

Ik heb vandaag 3 mario furuta sets gekocht.

heb daarna research gedaan. Blijkt er dus NEPPE sets in omloop zijn.. ik heb contact opgenomen met de verkooster.

en heb gevraagt om een foto. zoniet of ze dan mijn transactie wilt stoppen.

als het nou blijkt dat ze nep zijn? en ze wilt mijn geld niet terug storten? wat moet ik dan in godsnaam doen!?

Mvg. Jurre tavenier

Hele onderwerp weergeven

Ik zag in het object dat je het op 12 augustus gekocht hebt.
Als je meteen betaald hebt ook, dan zou het item inmiddels natuurlijk best al 'ns op transport kunnen zijn ook.
Als je de foto's bekijkt die in de omschrijving van het item toegevoegd zijn (dus niet alleen de advertentie-foto) lijkt het naar mijn idee overigens wel om een origineel Nintendo item te gaan -hoewel er in de omschrijving niet direct iets staat als "genuine Nintendo" of van soortgelijke strekking-, maar die foto's zijn voor jou (als kenner/verzamelaar) dus blijkbaar onvoldoende duidelijk om daarover zekerheid te hebben.
In hoeverre de verkoper je andere foto's kan/wil sturen dan die al in de omschrijving staan moet je ook maar afwachten.

De aanschafprijs van dit item is niet zo hoog, $5,99 zag ik.
Mocht bij ontvangst blijken dat het niet origineel is, dan moet je je nog afvragen of retourneren gezien de verzendkosten daarvan wel zinvol is (de verzendkosten voor het retourneren van het object blijven meestal ten laste van de koper).  

In een volgende situatie beter vóór de aankoop even navragen bij de verkoper of het echt wel om een origineel figuurtje gaat 😉

Een vraag stellen