op 05-01-2011 10:21
Is er een andere verkoper die dit probleem al heeft gehad. De post-balie medewerkster kan binnen haar software niet meer vinden hoe je een barcode moet inscannen van een aangetekende zending naar het buitenland die al is voorgefrankeerd met postzegels (ze kan hem wel inscannen maar dan rolt er direct een prijs sticker bij uit). Volgens haar helpdesk is dat per 1 jan onmogeljk geworden. iemand die er meert van weet, of kan je nu je oude gulden zegels niet meer plakken naar buitenlandse pakketten.
dank je voor je antwoord. Alleen is dat de theorie van een folder geschreven halverwege 2010, en sta ik (helaas) in de praktijk in een postkantoor begin 2011 waar de dame tot 31/12/10 precies wist hoe ze de barcode moest inscannen en is sinds 1/1/11 de optie 'inscannen voorgefrankeerd' bij haar verdwenen. Dus als iemand weer hoe ze dat moet doen, hou ik me aanbevolen
-- Bewerkt door abeldoorn op 6 Jan 2011 9:37 CET