annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper wil opeens 40 pond voor verzending extra?

Ik heb vanochtend deze Xbox 360 gekocht:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110619903769&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_500wt_115...

Leuk prijsje, ook als je ziet wat er bij komt. Maar ik kreeg nu net dit mailtje van de verkoper:

"Hi im sorry but the postage is £60 so if you still would like the xbox you would need to forward me another £40 if not i will refund you. Sorry for the inconvenience."

Hij wil dus dat ik nog 40 pond extra ga overmaken naar zijn Paypal. Ik reageerde zo:

"60 pounds postage for sending it to The Netherlands? If I would pay such a high amount of money for sending, I would expect to get it within 48 hours. Every postage on Xbox 360 sendings from the UK are between the 20-35 pounds and i'm really curious why I got to pay 40 pounds after I paid the Xbox 360 + postage. Why didn't u add the high postage in advance? And what kind of company + delivery method are you using? I'm sure it'll cost some more then normal Xbox 360 sendings due to the accesories, but double the postage seems a little strange to me."

Ik vraag me echt af of dit normaal is. 60 pond is ontzettend veel voor verzenden van de uk. De meest xbox 360 sellers hebben, er zoals ik al tegen hem zei, er 20-35 pond verzendkosten bij staan. Hij levert er natuurlijk wel veel extra's bij, maar opeens 3x zoveel voor de verzending betalen vind ik een beetje apart. Het rare is nog wel dat ik het even achteraf moet gaan betalen, oftewel ik heb gevoel dat hij het in zijn eigen broekzak gaat steken.

Wat denken jullie hier nou van? Ik heb eigenlijk geen zin om de verkoop af te blazen, vooral omdat het echt een perfect pakketje is met alles wat ik wil. Maar die 40 pond heb ik op dit moment niet.

Zijn er Ebayers die dit ook weleens hebben gehad? En is dit te vertrouwen?

Hele onderwerp weergeven
De verkoper moet aan PayPal 4% afdragen van elke ontvangen betaling. Verder heeft de verkoper geen enkele bescherming tegen het afpakken van de betaling door PayPal als u een simpele claim indient. Er moet een electronische handtekening van ontvangst met de gegevens van de ontvanger beschikbaar zijn. Een dergelijke dienst is duur. Voorts wordt in vele gevallen het geld ook nog eens 28 dagen door PayPal vastgehouden. Het betreft hier een incidentele verkoper die er niet op rekende dit item naar het buitenland te sturen. Weet u zeker dat het apparaat hier goed werkt? Waarom gaat u niet naar een winkel op de hoek van de straat. Omdat dat duurder is?
Een vraag stellen