annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met Paypal

Hallo , sinds vandaag doet paypal erg vreemd met mijn betalingen,heb hier op ebay een parfumflesje gekocht en ook direct betaalt,maar daarna krijg ik een ontvangst bericht van Paypal en die zegd dit : Uw uitgestelde bankbetaling is in behandeling ,Bedankt dat u heeft gekozen voor PayPal. De geschatte verwerkingsdatum is 24-06-2011-28-06-2011. We adviseren verkopers te wachten met het verzenden van objecten totdat de betaling is ontvangen. Voer een directe betaling uit en ontvang uw object(en) sneller door in te loggen op uw PayPal-rekening en een creditcard toe te voegen.

Ik snap er niks van afgelopen week heb ik hier ook iets gekocht op ebay en toen werd het bedrag gelijk van mijn bankrekening afgeschreven .Krijg ik geen last van de verkoper dat ik wel artikelen bestel maar de verkoper krijgt het geld niet ?.Ik heb gelijk betaalt.Ik heb het bewijs van Paypal dat ik betaalt heb.Wat moet ik nou doen ?.Ik wil niet als een wantaler hier neergezet worden.Ik betaal altijd direct naar de verkopers op Ebay. hebben Meer mensen hier last van ? ,voorheen heb ik nooit problemen ondervonden.Alvast bedankt

Michel

Hele onderwerp weergeven

troost je, wij als verkopers hebben het ook helemaal gehad met pay-pal. Maar ook met al die kopers die hun eigen 'ongemakken' gemakshalve maar afschuiven op anderen.

U had bijvoorbeeld ook er voor kunnen zorgen dat er voldoende geld op uw pay-pal rekening stond. Dan ahd de verkoper dat binnen een seconde gehad. U zou het geld hebben kunnen overmaken per bank (had de ontvanger geen extra pay-pal kosten gehad). U had het zelfs in een envelop kunnen stoppen en kunnen opsturen, u had het met western union kunnen betalen.

U had een creditcard kunnen koppelen aan uw pay-pal account, dan was het ook direct betaald. Dat heeft u allemaal niet gedaan, en daar heeft u vast goede redenen voor gehad. (bijv het gemak van de pay-pal bescherming of het feit dat het gratis is voor u als koper).

Maar het is uw keuze geweest met pay-pal te betalen, ga dan niet zo op de 'high horse' zitten.

-- Bewerkt door abeldoorn op 21 Jun 2011 21:43 CEST
Een vraag stellen