annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Positieve feedback voor verzending

Hallo,

Ik heb een vraagje.
Enkele dagen geleden heb ik een bieding op internet gewonnen. Inmiddels heb ik het geld via Paypal overgemaakt.

Nu heeft de verkoper contact met mij opgenomen en hij weigert het pakket te verzenden (vanuit Amerika) voordat ik hem positieve feedback heb gegegevn.
Hij is bang dat hij anders zijn geld niet krijgt (dat heb ik toch al overgemaakt?)

Nu weet ik niet of het verstandig is om iemand positieve feedback te geven alvorens ik een product heb ontvangen? Stel dat hij het vervolgens niet opstuurd, heeft dit dan gevolgen voor mijn buyers protection?

Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.
Want op dit moment heb ik betaald voor iets dat ik niet krijg.

Groet, Marina

Hele onderwerp weergeven

..En de bewering dat de feedback niets uitmaakt m.b.t een claim bij PP dat betwijfel ik.. HET MAAKT NIETS UIT

 

..PP geeft het geld vrij als er een positieve FB is afgeleverd en gaan er dan van uit dat het item is aangekomen.. PAYPAL GAAT ALLEEN UIT VAN VERZENDBEWIJZEN MET DE JUISTE GEGEVENS

 

..de verkoper zal daar ook op wijzen als het tot een claim komt.. DAT ZAL DIE DOEN MAAR DAT MAAKT NIETS UIT

 

..en dan is het dus waarschijnlijk dat de koper kan fluiten naar zijn centen en naar het item.. WEL NAAR HET ITEM MAAR NIET NAAR DE CENTEN

 

Leest u de PayPal voorwaarden er eens op na, daar vindt u alle termen en condities.

De claimafhandeling is geheel geautomatiseerd en feedback wordt daarin niet meegenomen.

 

 

 

 

Een vraag stellen