annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Positieve feedback voor verzending

Hallo,

Ik heb een vraagje.
Enkele dagen geleden heb ik een bieding op internet gewonnen. Inmiddels heb ik het geld via Paypal overgemaakt.

Nu heeft de verkoper contact met mij opgenomen en hij weigert het pakket te verzenden (vanuit Amerika) voordat ik hem positieve feedback heb gegegevn.
Hij is bang dat hij anders zijn geld niet krijgt (dat heb ik toch al overgemaakt?)

Nu weet ik niet of het verstandig is om iemand positieve feedback te geven alvorens ik een product heb ontvangen? Stel dat hij het vervolgens niet opstuurd, heeft dit dan gevolgen voor mijn buyers protection?

Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.
Want op dit moment heb ik betaald voor iets dat ik niet krijg.

Groet, Marina

Hele onderwerp weergeven

Als je als koper ontevreden bent over een transactie gebruik je het claim mechanisme van eBay/PayPal om tot een oplossing te komen en niet het geven van feedback.

 

Het geven van feedback is optioneel en een negatieve feedback betekent in alle gevallen: einde oefening.

 

Een gegeven feedback heeft ongeact de inhoud en aard geen enkele invloed op de afloop van een claim.

Het speelt geen rol. Het doet er niets toe.

 

Is het zo wat duidelijker geworden?

 

De keus is of je het item wilt ontvangen of niet.

eBay plaatst nieuwe verkopers nu eenmaal op het zogenaamde strafbankje en daar kan je als koper door het geven van feedback iets aan doen.

 

 

 

Een vraag stellen