op 14-01-2011 12:54
Hallo,
Ik heb een vraagje.
Enkele dagen geleden heb ik een bieding op internet gewonnen. Inmiddels heb ik het geld via Paypal overgemaakt.
Nu heeft de verkoper contact met mij opgenomen en hij weigert het pakket te verzenden (vanuit Amerika) voordat ik hem positieve feedback heb gegegevn.
Hij is bang dat hij anders zijn geld niet krijgt (dat heb ik toch al overgemaakt?)
Nu weet ik niet of het verstandig is om iemand positieve feedback te geven alvorens ik een product heb ontvangen? Stel dat hij het vervolgens niet opstuurd, heeft dit dan gevolgen voor mijn buyers protection?
Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.
Want op dit moment heb ik betaald voor iets dat ik niet krijg.
Groet, Marina
Nog maar een keer dan.
Als je een geschil start ontvang je het item niet.
Feedback heeft geen enkele betekenis voor de kopersbescherming en het heeft ook verder nauwelijks nog waarde door de ongelijkheid tussen koper en verkoper. Vele leden geven overigens in het geheel geen feedback meer.
Een koper kan zelfs als die geschorst is nog gewoon een beroep doen op de kopersbescherming van PayPal.
Feedback heeft slechts betekenis voor het vrijgeven van de geblokkeerde PayPal betaling.
Een . is ook feedback.