op 09-09-2011 22:42
Beste allemaal,
Zojuist heb ik een propeller voor 50 dollar gekocht van iemand uit Argentinië. Echter, in de beschrijving staat een bedrag van 7000 dollar (althans wat hij er minimaal voor wil hebben). Vanuit eBay heb ik wel een mail ontvangen dat ik het object gewonnen heb voor 50 dollar, maar ik heb sterke twijfels of ik nu ook echt de propeller zal ontvangen. Volgens mij sta ik in mijn 'recht' en zou ik de propeller moeten ontvangen. Klopt dit?
Groeten,
Job
uw recht houdt helaas op bij de aan en uit knop van uw computer ook al heeft u formeel gelijk u kunt de verkoper niet dwingen om te verzenden, dat kan niemand ook ebay niet.
Heeft de verkoper al een factuur gestuurd? dat is vaak al een indicatie of de verkoper wel welwillend is om te verkopen!
En waarom zou u op eigen houtje gaan betalen als u al weet dat u het toch niet krijgt, je krijgt er alleen maar ellende mee, verder staat in de beschrijving dat hij er 7000 voor wil hebben dus u hoeft u geen enkele illussie te maken dat u het krijgt, winnen of niet winnen