op 09-09-2011 22:42
Beste allemaal,
Zojuist heb ik een propeller voor 50 dollar gekocht van iemand uit Argentinië. Echter, in de beschrijving staat een bedrag van 7000 dollar (althans wat hij er minimaal voor wil hebben). Vanuit eBay heb ik wel een mail ontvangen dat ik het object gewonnen heb voor 50 dollar, maar ik heb sterke twijfels of ik nu ook echt de propeller zal ontvangen. Volgens mij sta ik in mijn 'recht' en zou ik de propeller moeten ontvangen. Klopt dit?
Groeten,
Job
Als koper bent u zelf verantwoordelijk om u goed op de hoogte te stellen van de inhoud van de advertentie, dit doet men meestal door middel van het goed te lezen, dit is zeker belangrijk en zeer zeker voor nieuwe leden, dat u dan een app geruikt via uw iphone waarvan u al weet dat u niet alle informatie te zien krijgt is in mijn ogen niet erg slim, u voelt zich nu aangevallen, dat vind ik jammer en dat is geenzins de bedoeling, ik en met mij een aantal anderen nemen hier de moeite om antwoorden te geven die men stelt, als de antwoorden dan niet bevallen stel dan ook de vraag niet.
Wij geven antwoorden op basis van wat wij weten en vinden!!!!
Prettige dag nog en succes ermee
Nou dat is mooi Hummel! Ik ben ook nieuw! 'Was' mijn eerste aankoop! Dank voor al je nuttige/bruikbare reacties!
klopt als je het gewonnen hebt is het voor jou,maar als het veel waard is en je het goedkoop hebt gewonnen zou ik zeker met paypal betalen als je het dan niet krijgt het je kopers bescherming,ik zelf het een keer iets gewonnen heel goed koop en het was veel meer waard maar zonder paypal betaald en heb het nooit ontvangen,de koper gaf ook zelf toe dat ze het niet weg wou doen voor dat geld en tja ik had betaald en geld weg en het nooit ontvangen.
ik zou het niet zo overboeken ik zou het betalen via paypal zou je het dan niet ontvangen dan heb je wel paypal bescherming.
Of u het nu via de Iphone app heeft gekocht of niet dat doet niet ter zake en is feitelijk ook niet zo slim als u al weet dat u dan niet alle informatie kunt lezen! Het is dus uw eigen verantwoording dat dit is gebeurt en zoals eerder vermeld u kunt er vanuit gaan dat u niets krijgt.
De verkoper is nieuw en dacht dat hij het op deze manier kon doen, een beetje naïef van hem maar goed hij is nieuw dus ik geef hem het voordeel van de twijfel!
Ik heb de propeller via de iPhone app gekocht, en daar stond niet duidelijk vermeld dat hij er per se 7000 dollar voor wilde hebben. Daarnaast heb ik geen (of in ieder geval niet gemakkelijk) toegang via de app over de extra informatie zoals dat hij in Argentinië woont en geen bedragen boven x kan opvoeren....
Nou hebben ze alweer een bijdrage gewist hier!!!!
stelletje azijnp......s daar bij ebayX-(
in die bijdrage stond simpelweg een vraag en een antwoord uit de desbetreffende advertentie, als OP die had gelezen dan had hij/zij kunnen weten dat hij/zij never en nooit die propellor had gekregen voor $50
dus nogmaals zie onder:
V: You listed your item for a "buy now" price of $50, I do not think you want to sell this propeller for $50, look at your listing again.
A: Thanks, i´m selling it for us$ 9000 but i can´t put this price in ebay ´cus i´m from argentina and I´m a new seller, really thanks for your advise. Regards!
dit keer toegevoegd zonder naam dus ebay jullie kunnen het laten staan!
uw recht houdt helaas op bij de aan en uit knop van uw computer ook al heeft u formeel gelijk u kunt de verkoper niet dwingen om te verzenden, dat kan niemand ook ebay niet.
Heeft de verkoper al een factuur gestuurd? dat is vaak al een indicatie of de verkoper wel welwillend is om te verkopen!
En waarom zou u op eigen houtje gaan betalen als u al weet dat u het toch niet krijgt, je krijgt er alleen maar ellende mee, verder staat in de beschrijving dat hij er 7000 voor wil hebben dus u hoeft u geen enkele illussie te maken dat u het krijgt, winnen of niet winnen
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |