annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe krijg ik geld terug via ebay?

Ik heb een object gekocht maar ik heb me gelijk bedacht. Ik heb onderhandeld met de verkoper maar het geld zou ik via ebay terug moeten krijgen.

Hoe regel ik dit?

"Paypal closed the case because the fund were refunded to you. If we did not give you your money back there would still be an ebay and paypal case against my account.

What you need to do is contact paypal. At this point anything going on with your money is between you and paypal. They have the money in your account at this point."

En nu? Help me aub

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (7)

Antwoorden (7)

daar gaan we weer....

Ik wou een bluray film kopen maar die kan niet afspelen op me bluray speler >>>> waarom koop je die dan?

dus ik heb gelijk gezegd dat ik geld terug wil en het object niet wil. >>>> was dat voor of nadat je betaalde? en als je bedoeld nadat je betaalde was dat niet direct.... (ik weet het,muggenziften, maar wel belkangrijk om duidelijk te zijn).

Je koopt namelijk iets, he onderzoekt niet van te voren of je het wel kan afspelen, maar verwacht wel dat de verkoper je geld terug geeft. Waarom zou die dat uberhaupt doen, je moet je 'onderzoek'doen voor je iets koopt, niet daarna. De verkoper heeft nu door jou onkosten gemaakt, betaal je die ook aan hem terug??

Toen heb ik per ongeluk een claim uitgevoerd  >>> hoe kan je nou per ongeluk een claim uitvoeren. Daarvoor moet je naar de pay-pal site, klikken op claim, klikken op wat er gebeurd is,klikken op weet je het zeker. Hoe kan je dat nou allemaal per ongeluk doen.

Want ik dacht dat de verkoper daarom vroeg zodat ik geld van ebay zou terug krijgen.>>>> Ik vroeg al eerder te vertellen wat er precies was gebeurd, je hebt nergens vereld wat de verkoper je precies mailde.

En dan nog, een claim kan je alleen indienen wegens niet ontvangen of ontvangen maar anders dan omschreven?

welke van de twee heb je hier gebruikt dan?????

Paypal closed the case because the fund were refunded to you.

>>> voordat pay-pal een claim sluit ben je snel 2 a 3 weken verder. Heb je wel een claim geopend, heeft pay-pal die wel gesloten, dat kan je zo zien binnen je 'mijn pay-pal'.  Dus nogmaals, vertel duidelijk wat er is gebeurt, wie wat deed, wie wat mailde, want met deze vage gegevens kunnen we je niet helpen.

waarschijnlijk heeft hij een geschil geopend via ebay en geen claim want dat kan inderdaad niet en al helemaal niet binnen een dag na aankoop daar moet tenminste een werkweek aan voorbij gaan.

Ik kijk naar me paypal rekening maar ik kan geen geld daarop vinden. Dit stuurde de verkoper:

Please contact paypal so they can explain this to you.

Item Total:
$10.99 USD
Sales Tax:

Shipping:
$8.00 USD
Seller discount or charges:
$0.00 USD

Total amount:
$18.99 USD
Fee amount:
-$1.04 USD
Net amount:
$17.95 USD
Date:
Aug 14, 2011
Time:
09:37:35 PDT
Status:
Refunded

Waar kan ik het geld terugvinden?

lijkt me een duidelijke mail je geld is dus terug gestort, dus kijk op je pp rekening

Ik zal even de gehele mail laten zien. Ik zal nu kort uitleggen wat er gebeurde. Ik wou een bluray film kopen maar die kan niet afspelen op me bluray speler dus ik heb gelijk gezegd dat ik geld terug wil en het object niet wil. Toen heb ik per ongeluk een claim uitgevoerd want ik dacht dat de verkoper daarom vroeg zodat ik geld van ebay zou terug krijgen.

Paypal closed the case because the fund were refunded to you. If we did not give you your money back there would still be an ebay and paypal case against my account.

What you need to do is contact paypal. At this point anything going on with your money is between you and paypal. They have the money in your account at this point.

From our end we refunded you in full. we have the receipts to show that you were refunded through paypal and they closed your claim because we refunded you.

Contact paypal if you are having issues. I am sure they will explain what ever issue there is with your money. You may just be mixed up and need help from paypal. If you used a credit card your funds are returned to you credit card. It does not go into your account. If you used a bank to pay they return it to your bank that can take a few days for the funds to be returned electronically.

Just talk to a paypal rep they will fix it for you.

Hope we helped. And we did return your money friend.

als je een claim hebt geopend via PP en die is in jouw voordeel beslist dan krijg je je geld automatisch teruggestort op jouw rekening.

Je bent inderdaad nogal vaag, je hebt iets gekocht en je meteen bedacht! wat ik er verder uit begrijp is dat je hebt onderhandeld met de verkoper en dat volgens de verkoper hij het geld heeft terug gestort!

je kan overigens niet al binnen een dag een claim starten volgens mij moet daar een x aantal dagen aan voorbij gaan, dus volgens mij heeft de verkoper het geld uit zichzelf teruggestort naar je rekening dus houd je rekening maar in de gaten er kan soms een aantal uren/dag overheen gaan voordat het uis bijgeschreven.

Ebay zelf geeft geen geld terug!

Kan je iets uitgebreider zijn aub.

Je hebt met pay-pal betaald, en toen.

Je hebt de verkoper gemaild dat je je geld terug wilde? of heb je bij pay-pal een 'geschil of claim' geopend? (omdat de verkoper het over 'een case' heeft).

Is die case ook door pay-pal gesloten?

graag wat meer info over wat er heen en weer precies is gebeurd, anders is het onmogelijk een zinnig antwoord te geven.

Een vraag stellen