op 22-02-2012 15:08
Ik heb per ongeluk een bod uitgebracht op iets in GB en helaas nog gewonnen ook. Ik liet de verkoopster weten dat het een vergissing was, want vergissen is menselijk. Normaal gesproken kom ik hier altijd heel aardige mensen tegen, maar ik heb het idee dat deze mevrouw erg boos op me is. Volgens haar had ik onmiddellijk moeten annuleren, want nu hadden andere mensen geen bod meer op haar object kunnen uitbrengen. Dat is natuurlijk niet zo en ik had wel eerder geprobeerd om te annuleren, maar nu komt het!!! Annuleren is volgens haar mijn taak, hoewel ik al eens eerder iets had geannuleerd en de verkoper me hielp en een e-mail stuurde waarmee ik de annulering kon bevestigen. Domme vraag misschien, maar hoe kan ik zelf annuleren??
Ik ben heel blij dat u niet boos op me bent.
Als ik het goed begrijp, heeft die mevrouw dat commissiegeld dus nog niet betaald. Als de koop wordt geannuleerd, lijkt het me wel duidelijk dat het object niet is verkocht. Of moet ze geld terugvragen dat bij de verkoop automatisch van haar rekening werd geschreven? Het betalen van aankopen gaat nog steeds niet automatisch.
Voor het uitbrengen van een bod hoef ik geen informatie in te winnen. Ik was geïnteresseerd, maar zoals uitgelegd, had ik me vergist. Ik wist en weet nu nog steeds niet hoe ik een bod moet verwijderen. Marktplaats heeft een knop toegevoegd om een bod te verwijderen, maar hier zie ik die optie niet.