annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik annuleren als verkoper geen annulering ter bevestiging stuurt

Ik heb per ongeluk een bod uitgebracht op iets in GB en helaas nog gewonnen ook. Ik liet de verkoopster weten dat het een vergissing was, want vergissen is menselijk. Normaal gesproken kom ik hier altijd heel aardige mensen tegen, maar ik heb het idee dat deze mevrouw erg boos op me is. Volgens haar had ik onmiddellijk moeten annuleren, want nu hadden andere mensen geen bod meer op haar object kunnen uitbrengen. Dat is natuurlijk niet zo en ik had wel eerder geprobeerd om te annuleren, maar nu komt het!!! Annuleren is volgens haar mijn taak, hoewel ik al eens eerder iets had geannuleerd en de verkoper me hielp en een e-mail stuurde waarmee ik de annulering kon bevestigen. Domme vraag misschien, maar hoe kan ik zelf annuleren??

Hele onderwerp weergeven

Dit is een reactie op de reactie van meneer of mevrouw enschede39...

De hulppagina’s heb ik helaas nog niet gevonden en dat is vervelend, want ik schijn alles in 1 keer te moeten weten. Ik krijg een beetje de indruk dat u nu ook al boos op me bent. Maakt u zich geen zorgen; ik zal geen bod op uw objecten uitbrengen.

Ja, ik heb per ongeluk een bod uitgebracht en niet omdat ik de procedure (groot woord) niet goed heb uitgevoerd, maar omdat Engelse maten nu eenmaal anders zijn dan Nederlandse. Je kunt je vergissen in de maat toch?

Sorry dat ik niet alles weet, maar dat van het benadelen en het zelf achter haar centen aan gaan begrijp ik niet. Heeft ze soms geld verloren met het te koop zetten van haar object? Ze heeft iets niet verkocht en dat had ze waarschijnlijk ook niet als ik mijn bod had verwijderd. Niemand bracht een bod uit. Is het niet mogelijk om het object nog een keer te koop aan te bieden?

Een vraag stellen