annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HOE kan ik mijn geld terug krijgen door een foutieve transactie

Wie kan mij helpen!!!.
Ik heb op 21 november 2010 een foute transactie van € 23,50 gedaan.
I.p.v. dat het bedrag naar de verkoper overgemaakt moest worden (via Pay-pal), heb ik het per ongeluk overgemaakt (via Pay-pal) naar eBay Europe S.à.r.l.
Nu ben ik al meer dan 10 dagen bezig (ook via Pay-pal) om in contact te komen met eBay ( om mijn geld terug gestort te krijgen).
Weet u voor mij een telefoonnummer en/of E-mail adres van de account afdeling van eBay om contact met hun op te nemen, dat ze mijn foutieve transactiebedrag terug storten.
Mvgr. J.C.van Soelen

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

Ja wie weet helpt dat, alhoewel paypal geen geld teruggeeft voor zogenaamde internetdiensten...
Maar proberen kan altijd.

En die link komt op martijn's Myworld uit, en dan kies je gewoon contact opnemen met lid...
Oftewel deze pagina komt er dan... http://contact.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ContactUserNextGen&iId=260702123380&recipient=martijn@ebay.c...

De laatste keer dat het iemand gebeurde op de prikborden gaf ebay inderdaad het bericht dat diegene het maar op moest maken door te verkopen, was wel een verkoper...

Is het toevallig als incasso van je bank gehaald? Dan kan je de incasso nog laten storneren.

Is het direct van je paypal saldo gehaald dan kan je niks anders doen dan te hopen dat ebay of paypal je verder helpt.

ebay is niet bereikbaar via een telefoonnummer... Probeer Martijn eens te mailen de moderator van de forums als je geen reactie krijgt van ebay via hun contact formulier.

Antwoorden (14)

Antwoorden (14)

Hoi Martijn, ik heb zitten wachten vanaf 06-12-2010 de dag dat jij toegezegd heb dat je deze zaak zou escalleren.
Nu is het 18-12-2010 en NOG steeds geen E-mail of een belletje van Beste Hr. van Soelen bij deze hebben we het transactie bedrag op uw bankrekening terug gestort.
Hoe lang duurt die escallatie bij eBay Martijn?.
Laat mij eens in een persoonlijke mail van je naar mij eens de status weten.
Het E-mail adres van mij is bij je bekend in jouw INBOX.
Ik wacht af.

Mvgr. J.v.Soelen

stephanthecollector
Community-lid

Open een claim bij PP:^O je weet maar nooit!

kopersbescherming
Community-lid

En het staat er nog wel zo duidelijk bij vermeld.

Je zou kunnen gaan verkopen, dan verdwijnt dat saldo vanzelf.

 

Gelukkig daar is Martijn al 🙂
Hoop voor je dat het snel opgelost gaat worden...

En het adres kon je natuurlijk ook gebruiken om een 'ouderwetse' brief aan te versturen... 😛

martijn@ebay.com
Community-lid

hoi,
Sorry voor de late reply (was afwezig voor persoonlijke redenen). Ik heb je vraag laten escalleren bij het bevoegde departement hier. Ik hoop dat je nu snel antwoord krijgt

Dank je wel Centralewebshop, maar wat voor een telefoonboek ik ook intikt met dit adres NERGENS wat of hoe te bereiken.
Wat is dit een Heeeeeel vreemde zaak, om in contact te komen met eBay ????.
Zoals je al schreef dat je veel in Amsterdam komt, en je zelf dit adres en/of Logo niet ziet, raar hoor.
Weet jij en/of jullie nog raadt ?.
Ook die zogenaamde " Martijn " , ook daar hoor je niets van !.
Wat nu ???.

Mvgr. J.v.Soelen

De laatste keer dat ik contact had met ebays kantoor was voor me powerseller korting en moest ik een aangetekende brief verzenden aan Luxemburg om het toen nog te krijgen (nu is het eindelijk geautomatiseerd) voor de rest word er inderdaad vanuit Ierland gewerkt tegenwoordig, daar zitten die gasten van customer support enzo volgens mij.
Maar we betalen als verkopers ook het Luxemburgs BTW tarief dus dan zal daar wel de financiële afdeling zitten.

Ebay heb geen vrijgegeven email adres alleen customer support maar zoals je al aangegeven heb komt daar geen antwoord op.

En dat het zeer slecht geregeld is, is al jaren zo en tot nog toe heb ebay niet de intentie het te gaan verbeteren.

En zoals ik al eerder in een bericht heb aangegeven degene die het eerder overkwam werd wel gecontacteerd door ebay en werd er verteld dat die het maar op moest maken door te gaan verkopen.
Dus al krijg je antwoord dan is het misschien nog niet geheel tot tevredenheid van jezelf.
Je word er ook duidelijk op gewezen dat het niet is om je aankopen te betalen.

Ik heb wel ff ebay gezocht voor je in het handelsregister en daar staat dat ze een kantoor hebben op de Wibautstraat Amsterdam (vlakbij Amstel station) maar ik ben regelmatig in die buurt en heb nooit een logo van ebay of wat dan ook gezien dus het kan net zo goed alleen een postadres zijn.

Hier de link:
http://www.kvk.nl/handelsregister/
en dan zoeken op ebay...

Geen idee hoelang dat duurt, ik contact alleen ebay.com en geen ebay Nederland.
En Martijn is de hele week al afwezig op de prikborden dus wanneer die reageert heb ik geen idee van.

Inderdaad "Ik wacht nog steeds op de gestuurde E-mail naar Martijn".

Als iemand van dit Forum-onderwerp hem aantreft, willen jullie hem dan attent maken op de door mij foutieve transactie naar eBay, en/of vragen of hij mij wil terug E-mail.
Dank Jullie hiervoor J.v.Soelen


En ik heb die gasten van ebay bijna nooit nodig eigenlijk...Ik weet alleen dat ebays hoofdkantoor in Luxemburg zit en dat die alleen schriftelijk te bereiken zijn, maar ben het adres al enige tijd kwijt en die staat niet openbaar op hun site vermeld.

Ik had gedacht dat er op de site van eBay toch ergens wel een E-mail adres zou staan, dat je toch wel als er behoeften aan is met hun in contat te komen, maar NERGENS wat te vinden.
Dat is zeeeeeeeeer slecht geregeld van eBay.

Misschien kan je dat adres achterhalen via de website van de KVK ofzo...Telefonisch zijn ze zowieso niet te bereiken...

stephanthecollector
Community-lid

Volgens mij zit het hoofdkantoor in Ierland, Dublin om precies te zijn, in Luxemburg zit het hoofdkantoor van PayPal.

Geen idee hoelang dat duurt, ik contact alleen ebay.com en geen ebay Nederland.
En Martijn is de hele week al afwezig op de prikborden dus wanneer die reageert heb ik geen idee van.
En ik heb die gasten van ebay bijna nooit nodig eigenlijk...

Ik weet alleen dat ebays hoofdkantoor in Luxemburg zit en dat die alleen schriftelijk te bereiken zijn, maar ben het adres al enige tijd kwijt en die staat niet openbaar op hun site vermeld.

Misschien kan je dat adres achterhalen via de website van de KVK ofzo...

Telefonisch zijn ze zowieso niet te bereiken...

metrijst:

Een claim indienen bij Pay-pal, daar heb ik al contact meegehad!.
En die zeggen wij hebben keurig uw transactie van € 23,50 uitgevoerd naar eBay, dus u moet bij eBay zijn om uw per ongeluk foute transactie naar hun terug te draaien.

Vandaar mijn vraag aan een ieder "HOE kom ik in contact met de accountant-afdeling van eBay".
Ik ben al via Help door alle antwoorden gegaan, maar er staat er GEEN één bij met een foute transactie.
Help mij hiermee.

En CentralWebshop ik heb een persoonlijke E-mail naar Martijn gestuurd met de vraag of hij soms mij verder kan helpen.?.
Hoe lang duurt het voordat Martijn terug E-mail , weet jij dat.
Mvgr. J.C.van Soelen

-- Bewerkt door jvsoelen om 3 Dec 2010 9:48 CET

-- Bewerkt door jvsoelen om 3 Dec 2010 9:58 CET

CentralWebshop;

Bij de onderstaande LINK kom je niet verder, klikt hem maar eens aan, maar dan staat er geen link om met hem over de foutieve transactie van mij aan eBay van € 23,50 gedaan en die ik terug wil hebben.

Maar hoe, wie kan mij helpen om met eBay accountant in contact te komen.


Mvgr. J.C.van Soelen

-- Bewerkt door jvsoelen om 2 Dec 2010 19:40 CET

-- Bewerkt door jvsoelen om 2 Dec 2010 19:41 CET

martijn@ebay.com is ze mail adres dacht ik...

En anders kan je de link 'contact' gebruiken via zijn myworld pagina: http://myworld.ebay.nl/martijn@ebay.com

Centrale webshop & vele :

Het is inderdaad zoals jij het omschrijft.
Het is direct van je paypal saldo gehaald.
En kan je niks anders doen dan te hopen dat ebay, 
Of paypal je verder helpt.
Ik heb al een E-mail gekregen van Pay-pal en die zeggen dat ze de transactie hebben uitgevoerd en van mijn rekening € 23,50 overgeboekt naar eBay.
Dus daarom vraag ik aan een ieder "Wie weet een telefoonnummer van eBay, dat ik ze persoonlijk kan vragen om het bedrag terug te storten" .
ebay is niet bereikbaar via een telefoonnummer... Probeer Martijn eens te mailen de moderator van de forums als je geen reactie krijgt van ebay via hun contact formulier.
Ook probeer ik Martijn te mailen maar dan krijg ik dit te zien martijn@ebay.com's profiel kan alleen door vrienden worden ingezien.
Dus zo kan ik niet met hem in contact komen, daarom
Wie kan mij het correcte mail adres van Martijn doorgeven.

Dank J.C. van Soelen

-- Bewerkt door jvsoelen om 2 Dec 2010 15:13 CET

-- Bewerkt door jvsoelen om 2 Dec 2010 15:16 CET
Een vraag stellen