op 01-12-2010 13:23
Wie kan mij helpen!!!.
Ik heb op 21 november 2010 een foute transactie van € 23,50 gedaan.
I.p.v. dat het bedrag naar de verkoper overgemaakt moest worden (via Pay-pal), heb ik het per ongeluk overgemaakt (via Pay-pal) naar eBay Europe S.à.r.l.
Nu ben ik al meer dan 10 dagen bezig (ook via Pay-pal) om in contact te komen met eBay ( om mijn geld terug gestort te krijgen).
Weet u voor mij een telefoonnummer en/of E-mail adres van de account afdeling van eBay om contact met hun op te nemen, dat ze mijn foutieve transactiebedrag terug storten.
Mvgr. J.C.van Soelen
De laatste keer dat ik contact had met ebays kantoor was voor me powerseller korting en moest ik een aangetekende brief verzenden aan Luxemburg om het toen nog te krijgen (nu is het eindelijk geautomatiseerd) voor de rest word er inderdaad vanuit Ierland gewerkt tegenwoordig, daar zitten die gasten van customer support enzo volgens mij.
Maar we betalen als verkopers ook het Luxemburgs BTW tarief dus dan zal daar wel de financiële afdeling zitten.
Ebay heb geen vrijgegeven email adres alleen customer support maar zoals je al aangegeven heb komt daar geen antwoord op.
En dat het zeer slecht geregeld is, is al jaren zo en tot nog toe heb ebay niet de intentie het te gaan verbeteren.
En zoals ik al eerder in een bericht heb aangegeven degene die het eerder overkwam werd wel gecontacteerd door ebay en werd er verteld dat die het maar op moest maken door te gaan verkopen.
Dus al krijg je antwoord dan is het misschien nog niet geheel tot tevredenheid van jezelf.
Je word er ook duidelijk op gewezen dat het niet is om je aankopen te betalen.
Ik heb wel ff ebay gezocht voor je in het handelsregister en daar staat dat ze een kantoor hebben op de Wibautstraat Amsterdam (vlakbij Amstel station) maar ik ben regelmatig in die buurt en heb nooit een logo van ebay of wat dan ook gezien dus het kan net zo goed alleen een postadres zijn.
Hier de link:
http://www.kvk.nl/handelsregister/
en dan zoeken op ebay...