annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een wardeloze verkoper wordt als 99% betrouwbaar afgeschilderd door EBAY

Ondanks dat ik volledig gelijk kreeg van apypall in mijn zaak tegen ene malafide internet verkoper, rpofiteerd deze  nog atijd van de mooie ebay advertenties waa rhij als "powerseller" maarliefst 99% positieve reakties heeft!  En de positieve reakties zijn allemaal nepaccounts van dezelfde leeftijd uit dezelfde vriendenkring!

voor mij never nooit meer EBAY: jullie falen totaal!

Hele onderwerp weergeven

Kopers krijgen altijd gelijk van PayPal, tenminste zolang als PayPal het geld weer terug kan halen van de verkoper. Dat kan tegenwoordig steeds beter omdat PayPal het geld 21 dagen vasthoudt en de verkoper toch direct moet gaan verzenden.

Verder is het feedback systeem van eBay zodanig gedevalueerd dat alles onder 99,6% als slecht te benoemen is.

Als eBay een juister getal zou toepassen voor slecht presterende verkopers zou er niemand meer bij deze categorie iets gaan aanschaffen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Dat zou eBay geld kosten.

Dat positieve reacties in sommige gevallen afkomstig zijn van nepaccounts is een vaker voorkomend verschijnsel. Dit gebeurt uiteraard om de schijn van betrouwbaarheid neer te zetten.

Heel goed dat u dat opgemerkt hebt want zoals u al hebt gezien moet u het allemaal zelf doen.

Gelukkig is er PayPal om u te helpen, dat scheelt dan toch weer.

Een vraag stellen