annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen met paypal lukt niet

Ik heb mij aangemeld als gebruiker bij zowel ebay.nl als paypal.nl. Ik heb mijn bankrekeningnr gekoppeld aan paypal en er een bedrag op gestort voor een aankoop op ebay. Wanneer ik echter probeer het geld over te maken naar de aanbieder krijg ik steevast een scherm waarbij ik de keus heb om een creditkaart toe te voegen of geld te storten op mijn paypal rekening. Ik heb geen creditkaart en er staat genoeg geld op de paypal-rekening. Wat mis ik hier?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (8)

Antwoorden (8)

bijna niemand neemt nog de moeite om hier te antwoorden en dat is ook niet verwonderlijk gezien het vreemde systeem.

Het kan zijn dat uw rekening nog bevestigd moet worden en dat u nog de nodige documentatie moet opsturen naar PP zoals b.v een kopie van uw bankafschrift (waar de pp rekening aangekoppeld is) en een kopie van uw geldige legitimatie bewijs.

verder verwijs ik u door naar pp zelf, stuur hun een mailtje en leg daar het probleem in uit misschien dat u dan antwoord krijgt en anders kunt u ze ook bellen, info en nummer zijn te vinden op de site van PP

Helaas heb ik geen creditcard en ik ga er geen aanschaffen ook. Is er geen andere manier om de koop rond te maken?

Mij is het wel gelukt! Ik heb bij paypal mijn valuta aangepast naar dollars ('dollars instellen als primair'). Toen ging de betaling prima! Hopelijk werkt dit ook voor anderen...

Update: Kreeg precies hetzelfde bericht, maar probeerde wel iets uit USA te kopen...vandaar de dollars.

ik zou het je graag willen zeggen maar ik zit met het zelfde probleem net mens erger je niet

heb hetzelfde

Weet niemand het antwoord? Er is net een koop voor me geannuleerd omdat ik niet kon betalen zonder creditcard terwijl ik wel paypal heb, dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Ik heb precies hetzelfde als de topicstarter. Vroeg me ook al af of ik ergens overheen las of dat het echt zo ingewikkeld is om met paypal te betalen. Maar het kan toch niet zo zijn dat ze zeggen dat je met paypal kunt betalen en dat het vervolgens helemaal niet kan?

Update: volgens mij ben ik een stapje verder. Als je inlogt op paypal.com, heb je naast het kopje 'Mijn rekening' bovenaan ook een kopje met 'Geld overmaken'. Als je daarop klikt, kun je ook eBay-objecten aanklikken.Vervolgens krijg ik echter een foutmelding, weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

-- Bewerkt door rozemarijnstegeman op 22 Dec 2011 13:29 CET

Maakt u zich niet ongerust, het ligt niet aan u.

eBay heeft deze procedure zo ondoorzichtig gemaakt dat het wel lijkt alsof ze geen nieuwe klanten willen.

Ik weet dan ook geen oplossing anders dan het koppelen van een creditcard waarmee u overigens heel wat meer bescherming hebt dan die ingewikkelde tombola die kopersbescherming heet.

Succes er verder mee.

Een vraag stellen