op 17-12-2011 09:42
Ik heb mij aangemeld als gebruiker bij zowel ebay.nl als paypal.nl. Ik heb mijn bankrekeningnr gekoppeld aan paypal en er een bedrag op gestort voor een aankoop op ebay. Wanneer ik echter probeer het geld over te maken naar de aanbieder krijg ik steevast een scherm waarbij ik de keus heb om een creditkaart toe te voegen of geld te storten op mijn paypal rekening. Ik heb geen creditkaart en er staat genoeg geld op de paypal-rekening. Wat mis ik hier?
bijna niemand neemt nog de moeite om hier te antwoorden en dat is ook niet verwonderlijk gezien het vreemde systeem.
Het kan zijn dat uw rekening nog bevestigd moet worden en dat u nog de nodige documentatie moet opsturen naar PP zoals b.v een kopie van uw bankafschrift (waar de pp rekening aangekoppeld is) en een kopie van uw geldige legitimatie bewijs.
verder verwijs ik u door naar pp zelf, stuur hun een mailtje en leg daar het probleem in uit misschien dat u dan antwoord krijgt en anders kunt u ze ook bellen, info en nummer zijn te vinden op de site van PP