op 17-12-2011 09:42
Ik heb mij aangemeld als gebruiker bij zowel ebay.nl als paypal.nl. Ik heb mijn bankrekeningnr gekoppeld aan paypal en er een bedrag op gestort voor een aankoop op ebay. Wanneer ik echter probeer het geld over te maken naar de aanbieder krijg ik steevast een scherm waarbij ik de keus heb om een creditkaart toe te voegen of geld te storten op mijn paypal rekening. Ik heb geen creditkaart en er staat genoeg geld op de paypal-rekening. Wat mis ik hier?
Ik heb precies hetzelfde als de topicstarter. Vroeg me ook al af of ik ergens overheen las of dat het echt zo ingewikkeld is om met paypal te betalen. Maar het kan toch niet zo zijn dat ze zeggen dat je met paypal kunt betalen en dat het vervolgens helemaal niet kan?
Update: volgens mij ben ik een stapje verder. Als je inlogt op paypal.com, heb je naast het kopje 'Mijn rekening' bovenaan ook een kopje met 'Geld overmaken'. Als je daarop klikt, kun je ook eBay-objecten aanklikken.Vervolgens krijg ik echter een foutmelding, weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
-- Bewerkt door rozemarijnstegeman op 22 Dec 2011 13:29 CET