Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Nathalie,
ik heb zowaar nog een C1000 zegeltje voor je. Ze gaan vandaag op de post.
Mocht iemand van die Kick-kaarten hebben die je bij de Super de Boer krijgt..Joren (mijn zoonvan bijna 7) is daar wild van. Het kan niet een sbij ons op de computer maar toch leuk om te sparen. (we hadden nl. nog maar zo weinig...)
Hier even een berichtje van de "McDonald's" gek. Ik kom heel veel op het bord, lees (bijna) alles maar reageer inderdaad erg weinig. Ik kreeg inderdaad vanmorgen een mailtje van Wil die mij op dit de translite van McDonald's wees die Peggy weg wou geven. Jammer maar wij hebben het al in onze verzameling. Ik heb Wil dan ook net een mailtje teruggestuurd.
Wij verzamelen inderdaad alles wat maar herkenbaar is als McDonald's. Gelukkig hoeven we niet elke week bij McDOnald's te eten, al komen wij er natuurlijk wel regelmatig. Ik koop inderdaad veel wereldwijd.
Onze verzameling wordt dan ook groter en groter. Onze verzameling McDonald's horloges en klokken bestaat bijvoorbeeld al uit meer dan 400 unieke exemplaren.
Onze web-site is bijna klaar, als deze af is zal ik de link wel even op het bord plaatsen, zodat de gehele verzameling te zien is.
Bedankt voor je reaktie Rob. Blij dat je niet elke week bij de mc hoeft te eten:^O
Ik ga zeker op je site kijken als die af is. Zal mijn broertje is aan het zoeken zetten die heeft 5 jaar bij de mac gewerkt en alle speeltjes toen gespaard. Nu liggen ze ergens op zolder! Wie weet zit er nog iets voor je tussen.
Deze plaat kan dus over 2 weken met de vuilniswagen mee tenzij iemand zich nog meldt die hem hebben wil.
Peggy