annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

Bedankt Wil, ach weggooien kan altijd nog. Leuker om weg te geven toch:^O
Image hosted by Photobucket.comPeggy

Image hosting by PhotobucketPeggy
Bericht 331 van 2.783
laatste antwoord

Ja klopt. Ik wist dat hij op de meeting was (natuurlijk,ik had alle namen en adressen hahah),maar ik wist zijn ebay naam niet meer.
Bericht 332 van 2.783
laatste antwoord

ik heb hem gemaild.

Image hosted by Photobucket.com

handtekening
Bericht 333 van 2.783
laatste antwoord

hele aardige vent trouwens.
Ben benieuwd Peggie ,hij heeft zelfs al die grote dingen in z'n tuin staan waar kinderen op kunnen zitten,geweldig.

handtekening
Bericht 334 van 2.783
laatste antwoord

Lijkt me super gaaf eten ze vast vaak bij de mc donald:^O
Zou niets voor mij zijn groei ik helemaal dicht.

Bericht 335 van 2.783
laatste antwoord

Hij koopt over de hele wereld.

handtekening
Bericht 336 van 2.783
laatste antwoord

Nathalie,
ik heb zowaar nog een C1000 zegeltje voor je. Ze gaan vandaag op de post.

Mocht iemand van die Kick-kaarten hebben die je bij de Super de Boer krijgt..Joren (mijn zoonvan bijna 7) is daar wild van. Het kan niet een sbij ons op de computer maar toch leuk om te sparen. (we hadden nl. nog maar zo weinig...)

groetjes, ik ga nu klussen, nelleke;-)
Bericht 337 van 2.783
laatste antwoord

Hier even een berichtje van de "McDonald's" gek. Ik kom heel veel op het bord, lees (bijna) alles maar reageer inderdaad erg weinig. Ik kreeg inderdaad vanmorgen een mailtje van Wil die mij op dit de translite van McDonald's wees die Peggy weg wou geven. Jammer maar wij hebben het al in onze verzameling. Ik heb Wil dan ook net een mailtje teruggestuurd.

Wij verzamelen inderdaad alles wat maar herkenbaar is als McDonald's. Gelukkig hoeven we niet elke week bij McDOnald's te eten, al komen wij er natuurlijk wel regelmatig. Ik koop inderdaad veel wereldwijd.

Onze verzameling wordt dan ook groter en groter. Onze verzameling McDonald's horloges en klokken bestaat bijvoorbeeld al uit meer dan 400 unieke exemplaren.

Onze web-site is bijna klaar, als deze af is zal ik de link wel even op het bord plaatsen, zodat de gehele verzameling te zien is.

Rob
Bericht 338 van 2.783
laatste antwoord

Wat leuk Rob, ik ben erg nieuwsgierig naar de site/je verzameling.
Groetjes!

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 339 van 2.783
laatste antwoord

Bedankt voor je reaktie Rob. Blij dat je niet elke week bij de mc hoeft te eten:^O
Ik ga zeker op je site kijken als die af is. Zal mijn broertje is aan het zoeken zetten die heeft 5 jaar bij de mac gewerkt en alle speeltjes toen gespaard. Nu liggen ze ergens op zolder! Wie weet zit er nog iets voor je tussen.
Deze plaat kan dus over 2 weken met de vuilniswagen mee tenzij iemand zich nog meldt die hem hebben wil.

Bericht 340 van 2.783
laatste antwoord