Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
iemand in de buurt wonend van weert,venlo-blerick,mijel,cuijk,kerkrade,venray,geleen,helmond,mierlo,roermond,gennep,vierlingsbeek,maastricht of nijmegen?
ik heb een volle spaarkaart van de jan linders supermarkt,
goed voor een singalong kerstshow en een kerstpakket ter waarde van 25 euro.
Jammer dat ik niet in de buurt woon van een Jan linders;-) klinkt gezellig Henri!
Iemand in de buurt van Amsterdam die nog naar the amsterdam dungeon gaat?? Hier ligt nog een kaartje met 2e persoon gratis! Goed t/m januari 2008!
Peggy
Wie heeft er nog optimel punten liggen voor de sauna, ze zitten helaas niet meer op het pak.
Ik ga met mijn zus er regelmatig naar toe, en helpt voor me reuma, helaas zit dit niet in het ziekenfondspakket, maar nu krijg je twee kaartjes op die punten voor 1 prijs, en die delen we dan, dan is het nog te bekostigen, Natuurlijk betaal ik envelop en postzegel
Hoi, het zijn 5 punten per keer, dat teld erg aan, als je om de 14 dagen wil gaan, zou wel vaker willen, maar dat kan bruintje niet trekken, de actie is dadelijk 10 december af, maar 15 januari gaat deze weer in, of er dan weer nieuwe punten op de verpakkingen komen weet ik niet, maar nu zijn ze er in elk geval af, zeer vervelend
Ik heb in de aanbieding , kortingsbonnen voor korting op een abonnement voor Disneyland Parijs.
Geldig vanaf 21 december tot april 2008 .
Korting is 10%.