Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Wij hebben hier geen Plus maar met alle acties die zo "goedkoop" lijken moet je altijd de nodige boodschappen
doen of speciale actieprodukten aanschaffen of weet ik wat.
kan je het niet melden bij kassa of radar? Logisch dat je met je eigen kinderen ook iets leuks wilt!
En wat een onzin zeg dat het op zondag niet zou kunnen...
Ik heb gebeld naar het land van Ooit, maar daar zie de telefoniste dus dat ze het ook krom vond, bladiebla.
En om naar Kassa of Radar te schrijven, tsja die moeite is het me eigenlijk niet waard.
De spaarzegels van Plus zijn te koop bij iedere euro aan boodschappen. Je betaald 2 cent voor een zegel en je krijgt 6 euro voor een kaart terug.
En dit terwijl je maar 3 euro aan zegels hoeft te plakken.
Je kunt geen extra zegels scoren met aktieprodukten ofzo.
Ik spaar van zomervakantie tot zomervakantie en dat loopt aardig op zonder dat je er iets van merkt.
Ik laat nog weten of en wat voor een reactie ik krijg.
Om 1125 reacties door te lezen, heb ik geen zin in.;-)
Wie heeft er interesse in DE- zegels? Ik heb er veel en doe er niets mee. Ruilen voor Shell zegels?
Ik heb hier nog 3 Knor Winter Eftelingzegels.
Met een volle spaarkaart met 6 zegels krijg je 6 Euro korting per persoon voor maximaal 6 personen.
Laat het maar horen als je ze wilt hebben.
Ik heb nog een bon voor 2 euro korting per persoon voor het nederlands politie museum in apeldoorn geldig tot 7-1-2007
En nog een bon voor een gratis brochure koninklijk album paleis het loo, ook apeldoorn. geldig tot 31-12-2006
Peggy
Als niemand roept wil ik wel errug graag de DE zegels, ik spaar voor bordjes van het Oilily servies. Heb alleen niks om te ruilen (mijn man, maar die wil je niet denk ik 😉 :^O)
Groetjes,