Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Als iemand nog zegels heeft van de super de boer, hou ik me aanbevolen. Ik heb bijna mijn kaart vol. Tja je hebt niet zoveel boodschappen nodig als je allen bent,dus zegeltjes sparen gaat niet zo hard 🙂
Ik zal gelijk even zwaaien naar iedereen. Ik ben behoorlijk lang weg geweest en was nu even nieuwsgierig hoe het met iedereen is.
Heeeyyy Mmonique, zeker een tijdje geleden:-)
Heb ook nog DE zegeltjes voor de liefhebbers, (ik deel ze door twee of drie), mail de adressen maar eventjes door, die zijn verloren gegaan bij eerdere crashes op de compie
en verder spaar ik nix in het bijzonder voor mezelf (behalve de genoemde euri's, maar dat lukt niet al te best;-)), bij mij het motto, kleine moeite, groot plezier, het feit dat ik iemand ergens mee blij kan maken heb ik genoeg aan:-)
Ik heb alle adressen opgeschreven. Ik wilde niet het risico lopen om alles kwijt te raken als de pc crasht. En die laatste e....ach die vergeet iedereen hahahaha.
Graag gedaan Dineke:-x
Ik was ook erg blij met je zegeltjes:-x
MMonique mocht het niet lukken met de super de boer zegels ff op marktplaats kijken ik zag net dat ze daar volop worden aangeboden ook om te ruilen!!
Peggy