Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Okee, winkelt er iemand bij C-1000 en spaar je de BK-pannenpunten niet?
Ik zou ze heel graag hebben, ben nu zover dat ik de grootste pan heb gekocht (jep, zondag soep koken :-)), maar heb een oogje op nog een pan en heb geen idee of ik het redden zal.....
Als je me het rekeningnummer vermeldt zal ik zeker je postzegel vergoeden 🙂
Ik zal er aan denken als ik toevallig bij C1000 ben...vorige keer aan de mevrouw achter mij gegeven want ik kom te weinig in C1000.
Mijn kinderen kijken nu alweer naar de aanbiedingen voor de BUNGELS!! (Super de Boer, net alle jungle kaarten, voetbalpopjes, sint-stempels achter de rug of dit feest begint weer......:_|;-))
Ik heb 3 bungels en ze zijn echt wel leuk. Ik heb ze nu aan sleutelbossen zitten. Het enige naddel is dat ik die bossen niet op tafel ofzo moet leggen,want dan krijg ik afgekloven bungels. Mijn honden vinden ze namelijk ook erg leuk (ik vind dat wat minder).
Ja ze zijn inderdaad leuk. We hadden hier bij de appels ook die mobiel maar die hebben we weggedaan. Aan je sleutels of je tas is het veel leuker!
Onze kat laat ze gelukkig met rust, haha.
Ik heb alweer een pickwick punt voor je....ik spaar even door maar dan komt het weer je kant op.
O en Peg die schoenenreuszegels komen ook maar ik hoopte op meer....
Hoi Nelleke , kom je ook naar de meeting van het cafe??
Ik heb nog kortings bonnen voor:
Dierenpark amersfoort 4,00 euro korting pp
Dierenpark europa, 2e kaartje gratis
Het arsenaal, 25% korting
Tropicana, 2,50 pp korting
Iemand nog interesse??
Peggy