Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Hier bij de kaaswinkel leveren we de zegels in en daar worden de kaarten volgeplakt de dozen worden dan uitgedeeld aan die genenen die het kunnen gebruiken
Peggy
Wat een goed idee Peggy!!:-x
Ik ga ze meteen naar je opsturen!!
Had al hier en daar mensen geholpen om hun kaart vol te krijgen, maar vindt dit echt een goed idee.
Een paar jaar (toen ik nog werkte voor een werkgever) geleden gaf ik mijn kerstpakket altijd aan een instantie die het dan verdeelde onder de minderbedeelden.
volgens mij heb ik je adres nog....anders mail ik wel.
Halen jullie dan ook alvast de versprodukten?? (met die couponnetjes in de doos?) Want anders lopen die oude mensen dat misschien mis, en dat zou jammer zijn......
Ik geloof dat ze die vers produkt bonnen er inderdaad uithalen en er bijhalen. Zal het eens navragen bij mijn kaasmannetje:^O
En wat een snelheid Nelleke!! Super bedankt vast. Je zou de pot eens moeten zien bij de kaaswinkel op de toonbank. En lachen is dat hij recht tegenover de super de boer zit:^O
Peggy
Ik vind het een SUPER idee, kom nooit bij de Super, maar anders stuurde ik je ze ook toe.
Dat zouden meer mensen moeten doen, zo'n actie!
Petje af voor jullie kaasboer.