Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Hallo daar ben ik weer!!
Even een paar dagen stil geweest en enorme hoofdpijn gehad van de firma zilveren kruis over het gehoorapparaat van AnnemarijnX-( ze weten niets, het ligt op een stapel en -daar werd ik dus WOEST om- ze is niet terminaal. Dat gaat namelijk voor.IK zou ze het liefst over hun bureau trekken!!! Affijn, er is nu een brief naar Radar!
(Wie weet zie ik je binnenkort Monique!:^O) Joren hoopt dat Annemarijn op de televisie mag, dan wordt zijn zusje beroemd!!
Over de dukaten: Monique, ik heb een paar zielige DE bonnetjes van de thee, maar dan kan ik wat terugsturen tenminste!
Ik zal je mijn adres mailen. En jij, Peg, hartstikke bedankt maar je hebt ons toen ook al zo goed geholpen met die jungle kaarten...(net als Dineke trouwens)
liefs, Nelleke:-x
Monique, ik kan je mijn adres niet geven omdat via "neem contact op met de verkoper" weer blokkeert!!!
Wil je a.u.b. aan Lies of Anouk mijn adres vragen??
En je eigen adres erbij zetten zodat ik je zegels kan terugsturen?
Alvast heel erg bedankt, sorry dat het zo moeilijk gaat....
nelleke:-x