annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

Dat heb ik haar ook al gemailed, helemaal omdat ik geeneens iets met haar kan ruilen. En ze wil er niets voor terug, lief he??
Die zit nu trouwens lekker bij de film (of is al thuis)

Peggy, was het leuk????

nelleke:-x
Bericht 511 van 2.783
laatste antwoord

Ik had van Peggy C1000 zegeltjes gekregen en toen op dat moment ook niets in ruil. Later kon ik het gelukkig nog goed maken met de AH zegels.
Niet dat ze daar veel aan had, omdat die poppen ineens overal op waren :-(

Groetjes,
Nathalie
Bericht 512 van 2.783
laatste antwoord

Ben terug van de film, zit hier helemaal te blozen van al die compimentjes:-x
Film was leuk maar wel wat eng voor een film vanaf 6 jaar. Mijn kids vonden het super maar het vriendje van edwin die toch ook al 8 is vond het nog af en toe erg eng!
Ik zal morgen nog ff vragen Nelleke of die andere kaarten ook wegkunnen. Mijn buuf had niets meer:_|
Image hosted by Photobucket.comPeggy

Image hosting by PhotobucketPeggy
Bericht 513 van 2.783
laatste antwoord

Bloos maar lekker door, ik meen het!!!
Hebben jullie ze allemaal Peggy? Anders hebben wij misschien ontbrekende voor jullie??

groetjes, nelleke:-)

Ze stoppen soms enge dingen in kinderfilms, maar als volwassene zie je het soms anders dan je kinderen...
Bericht 514 van 2.783
laatste antwoord

Niet erg hoor Nathalie, was een lief gebaar en dat doet ook een hoop goed!
Heb trouwens van alle punten de sticker gebruikt om enveloppen te versieren:^O Niet de punten hoor die bewaar ik braaf stop ik ze de volgende keer onder hun neus daar bij de AH]:)

Bericht 515 van 2.783
laatste antwoord

Hoeft niet hoor nelleke, ze zijn al naar school incl 5 poppen die ik voor een prikkie op een speelgoed beurs had gekocht ( helemaal nieuw en maar 1 euro!!) De juf van edwin is er super blij mee! Ze gaan zelfs volgende week de poppenkast van de kleutergroep lenen:^O

Bericht 516 van 2.783
laatste antwoord

Geweldig!!!
wat leuk ........nelleke:-x
Bericht 517 van 2.783
laatste antwoord

Beetje late reactie: Nelleke: het is echt ongelofelijk: maar achterop die junglekaarten staan delen van codes. Bij bij sommige (geur)kaarten komt er een luchtje vrij als je over het gedeelte krast waar de vraag staat. Met twee van die geurkaarten kun je een d.m.v. die halve codes een hele code maken. Per gebied (Pool, mangrove enz.) is er een woord, en als je die code hebt kun je op internet een één of ander spel doen.
Volg je het nog? 😛
Hier zijn we in ieder geval nog lang niet zover dat we dat spel kunnen spelen.

Sommige kaarten meuren trouwens vreselijk!! Image hosted by Photobucket.com
Photobucket
Bericht 518 van 2.783
laatste antwoord

Wauw ben blij dat ze dat hier niet wisten dineke:^O Heb niet echt behoefte aan stinkkaarten;-)
Vertel ze lekker ook niets;-)

Bericht 519 van 2.783
laatste antwoord

en zo leren we weer wat. Wij hadden al wel ondekt dat sommige kaartjes geuren/stinken!!! maar geen idee hoe dat nu weer kwam ....
Maar dat ga ik ze fijn niet vertellen. Het gaat ons erom die verzamelalbums vol te krijgen met één plaatje rechts (zodat je ook links de naam van het beestje nog kunt zien) en dan is het leuk. We hebben ook geen vieuwer.
Maar dankzij Peggy hebben we al bijna completen encyclopedietjes hoor!!!!
Dineke, valt er bij jullie nog wat te ruilen ????

groetjes, nelleke:-)
Bericht 520 van 2.783
laatste antwoord