Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
ik heb ook nog wel wat in de aanbieding
danoontje letters
E 2x
O & T
vele felix zegeltjes
wat gouda,s glorie puntjes {28 }
15 dribbelpunten
2 honig zegels
wat zwitsal zegeltjes
en vele vele nutricia dreumesland punten
iemand belang ??
mocht er nu iemand zijn die wat etos baby zegeltjes heeft .... ik hou me aanbevolen
ik heb 2 luierdraagsters:-x
Hoi allemaal,
bij de blokker kan je een kortingsbon krijgen voor de premiere van chicken little een film vanaf 6 jaar!! Je betaalt dan alleen de volwassenen normaal en kids maar 1,00 euro per kind (maakt niet uit hoeveel) Actie is geldig t/m zondag dus wel snel wezen!!
Peggy
Mocht iemand van jullie nog JUNGLE-kaarten van Super de Boer hebben dan hou ik mij aanbevolen voor Joren en Annemarijn die dit helemaal geweldig vinden.
Peggy speelt al voor Sint...dankje nogmaals!
Toch een geweldig draadje dit......
De kaarten komen eraan hoor nelleke, met de post van vandaag. Zal hier nog navraag doen over meer kaarten!!
Hoi Nathalie, je krijgt die kaarten alleen bij bep produkten bij super de boer:-( Ik heb een lieve buurvrouw die meespaart:-x en dan gaat het lekker snel;-) Maar hier is de run er al weer uit .
Peggy
Zoals Peggy al schreef is het bij de aanbiedingen van die week. Deze week o.a. bij mandarijntjes en pannenkoeken, wasmiddel...is dat iets voor je???
Joren is vandaag voor het eerst aan het ruilen gegaan, 3 op school en vanmiddag nog 3 in de buurt.
Ik heb voor allebei een verzamelboekje gekocht dan is het ook leuker. Overigens doen we niet aan L en R voor de vieuwer want die hebben we toch niet. Gewoon het plaatje bij het betreffende dier.
Maar hartstikke lief als het lukt want we gaan nu voor volle albums!!!