annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

Ik kom nooit bij de AH,maar als ik er aan kan komen...zijn ze voor jou. Zal de familie eens uithoren hahaha.
Bericht 271 van 2.783
laatste antwoord

krijg je die zegels ook als je bij albert.nl koopt ?

..... Anouk

..... Anouk
Bericht 272 van 2.783
laatste antwoord

😄

Laat u in de periode van 10 t/m 29 oktober uw boodschappen door Albert bezorgen? Dan krijgt u, ongeacht uw bestelbedrag, een envelop met 12 sprookjespunten bij elke bestelling. Met 5 sprookjespunten heeft u al een volle spaarkaart en mag u in de winkel een poppenkastpop uitzoeken. Wees er wel snel bij, want OP=OP.
Kijk op www.ah.nl/disneyweken voor de actievoorwaarden

Groetjes,
Nathalie
Bericht 273 van 2.783
laatste antwoord

Heeee Naatje, ik heb je gemist meid, Duik je nog even een paar minuutjes mee het cafe in met me ?

..... Anouk

..... Anouk
Bericht 274 van 2.783
laatste antwoord

Nog bedankt trouwens dat je aan me dacht met de DE punten :-x

Ik hou me nog wel steeds aanbevolen voor de C1000 zegels voor het boodschappenpakket.
Wilde ik sparen voor m´n moeder omdat ze op haar werk nooit een kerstpakket krijgt, een soort alternatief kerstpakket dus.

Kom ik er deze week achter dat er op mijn werk voor het eerst dit jaar ook de kerstpakketten afgeschaft worden :_|

Groetjes,
Nathalie
Bericht 275 van 2.783
laatste antwoord

Het antwoord is al gegeven, dus ook bij Albert!

Nathalie, ik heb mijn c1000 kaart bijna (nog 10 zegels) vol, de rest is voor jou! Ik hou het even in de gaten voor je, het loopt tot begin november hè?!
😄 Knupke 😄

😄 Knupke 😄
Bericht 276 van 2.783
laatste antwoord

Héé Knup, hartstikke bedankt :-x

Ik koop maar een heel enkele keer bij Albert.nl, maar ik kom wel ongeveer 1 x per week bij Albert Heijn. Ik zal ook eens bij collega´s vragen en dan spaar ik ze wel voor je op.

Groetjes,
Nathalie
Bericht 277 van 2.783
laatste antwoord

Jij bent ook geweldig!!!
😄 Knupke 😄

😄 Knupke 😄
Bericht 278 van 2.783
laatste antwoord

Nou eerst Knupke, dan maar als zij is voorzien: ik spaar die zegeld van AH ook voor de disneypoppen bij Appie Happie!

Alzovast bedankt!

grtjs

Kika
Bericht 279 van 2.783
laatste antwoord

Ik heb 8 zegels van Shell in de aanbieding en 4 zegels van de schoenenreus. Wie wil ze hebben?
Bericht 280 van 2.783
laatste antwoord