Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Ik heb Anna Plush gemaild, maar geen reactie. Ik heb ze ook gebeld, maar zonder resultaat. Het oude model is niet meer in productie. Behalve het model op de foto, wat toch wel wat lijkt. Ik kreeg een lijst met waar ze Anna Plush verkopen. O.a. Bijenkorf. Bij onze Bijenkorf hebben ze geen pluche.
En het hoeft ook niet persé een Anna Plush te zijn. Als het maar een kortharige rode tabby kitten is, met zachte vulling. Ik denk dat ie daar dan wel intrapt en anders noemen we hem gewoon Pookie hehehe 😉
Nog steeds OT:
Kika, volgens mij heb je de mogelijkheid van MP nog niet benut.
Je bereikt er toch echt een groot publiek!
Klik met de rechtermuisknop op de door mij geplaatste foto en kopieer deze naar je computer/harde schijf.
Plaats bij MP je tekst en vervolgens om de foto erbij te plaatsen blader je door je computer naar waar je de foto hebt opgeslagen. Selecteren en klaar.
Is echt niet moeilijk!
Ik heb hier een knuffelpoes liggen (van mijn jongste zoontje) die wel heel erg op de foto van posting #115 lijkt... Zal morgen ff een foto plaatsen (en even kijken of mijn zoontje hem evt. wil afstaan):-)
Mijn jongste zoontje heeft ook een favoriete knuffel (Disney's stampertje), waar hij geen moment zonder kan dus ik begrijp het probleem en deze poes heeft hij met sinterklaas van mijn moeder gekregen, maar die ligt voor de 'sier' op de rugleuning van de bank. Ik mail je morgen een foto dan kun jij kijken of je denkt dat deze poes evt. een goede vervanger kan zijn. Dat mannetje moet gewoon een nieuwe knuffel krijgen:-x