Mookie is mijn zoontje's lievelingsknuffel, die zoek is geraakt. (WEEEEEEEH :-() Mookie is een rode tabby kitten, van heel zacht pluche en zachte vulling.
Lang verhaal: hij had 'm laten liggen in ons appartement in Andalusia (vakantie). maar ik had meteen aan de bel getrokken en hij was gevonden! Is toen met co-mail (dat is een koffertje van de reisagent) naar Schiphol gestuurd. Maar op schiphol is die koffer zoek geraakt, met Mookie erin! Help!
Sinds Mookie weg is, nu al een aantal weken. Slaapt onze zoon Elija heel slecht. Hij is misschien pas 21 maanden, maar hij was helaas erg aan die kat gehecht. Ik denk dat het voornamelijk komt, omdat hij regelmatig in het ziekenhuis verbleef, vanwege operaties (Elija is geboren met een volledige schisis) en dat ding mocht altijd mee naar de OK. En was er dus ook wanneer hij wakker werd uit de anastesie en papa en mama er nog niet niet waren. Maar dat is pure speculatie van mij, hoor. Elija kan me zelf niet vertellen waarom hij persé Mookie wil! Sinds Mookie weg is, is Mookie ook een verboden woord in ons huishouden LOL! Want anders gaat Elija zoeken en wordt hij helemaal overstuur.
Nou ben ik stad en land afgelopen voor een vervangend poesje. Ik heb er wel een aantal gevonden (ook op eBay) en in mijn enthousiasme gekocht. Maar Elija moet ze niet hahahaha. Ik heb hem ook meegenomen naar een hele dure speelgoedwinkel bij ons in Breda (Hesemans) waar ze alleen maar Steiff en weet ik wat verkopen. Ik was ten einde raad en ik liet hem daar een aantal kittens zien, maar geen rode tabby. En hij moest ze niet.
da's dus Mookie!!!!! 🙂
Grt Kika