annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

Yes ikke :^O Jij nog interesse in jettix bladen Lies?? Heb toch nog een gratis pakket post code liggen;-)
Image hosting by PhotobucketPeggy

Bericht 911 van 2.783
laatste antwoord

Ok dan Peg, zijn voor jou! Mail je nog even je adres? :-x
En de Jettix zijn altijd welkom, vorige keer waren ze er ook zo blij mee :-)

Groetjes Lies

Groetjes Lies

Bericht 912 van 2.783
laatste antwoord

Hoi Monique,

Vandaag kreeg Joren van een kennis nog een muntje. Voor ik jou die heb opgestuurd is de actie afgelopen. Morgen moet ik zelf nog naar de super, misschien zit er nog een popje voor je in. Dan laat ik het in ieder geval even weten. Maar sommige lijken niet te krijgen en van andere heb je er dan 3...

groetjes, nelleke:-x

ps heb net 2 gouda's glorie zegeltjes van de pindasaus afgepeuterd..spaart iemand die??
Bericht 913 van 2.783
laatste antwoord

Hoi Nelleke bedank je Joren nog voor zijn lieve kaartje, ik gebruik hem als boekenlegger:-x

Bericht 914 van 2.783
laatste antwoord

ach, wat schattig, ik zal het hem morgen zeggen. Hij had de kaart zelf uitgezocht en geschreven, ik hoefde alleen de envelop maar te doen! Hij is al zo zelfstandig!
Joren is trouwens zo blij met die aardige mensen van ebay!!
nelleke:-x
Bericht 915 van 2.783
laatste antwoord

Nelleke:joren heeft vandaag zijn dubbele (er zat er geen voor jou bij Monique, behalve Timmer, helaas) aan een vriendje gegeven die er nog helemaal geen een had. Superlief, de poppetjes zijn op z'n plaats!
De meiden zijn zoals ik dacht al erg blij met hun poppetjes.
Groetjes!

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 916 van 2.783
laatste antwoord

:-xDankje Carmen voor je berichtje..maar erg jammer voor Monique! Ik had jou donderdag een mail gestuurd over die poppetjes en die krijg ik nu (!?) pas terug als undeliverable.....balen:_| geen wonder dat je me niet kon mailen, Monique.
En vandaag bij de super zegt die ...(lelijk woord) cassiere dat ik dus geen muntjes krijg bij 15 euro boodschappen (voorheen wel!!) maar nu alleen nog bij de speciale productenX-( en die had ik niet:_|
Mocht niet meer van de baas, het restant poppetjes wordt misschien nog verkocht bij de ruilbeurs.....
ik word niet goed van die acties!!!!!

gr, Nelleke:-x
Bericht 917 van 2.783
laatste antwoord

Ik weet het. Deze week kreeg je nergens meer muntjes.
Ach misschien dat iemand er nog een paar over heeft. Ik heb inderdaad geen mailtje van je gehad. Zal ebay weer bezig zijn?
Bericht 918 van 2.783
laatste antwoord

Monique, ik heb je nu weer een mailtje gestuurd want je adres bleek nog gewoon hetzelfde. Kreeg van de week ook een mail terug na 4 dagen naar onze vriendin in Australie, via dezelfde server als de jouwe...Maar bij herhaling deed-ie het opeens weer?? snap er geen bal van.
Zal op het schoolplein eens vragen of er nog poppetjes over zijn. Ik doe mijn best!!
nelleke:-x
Bericht 919 van 2.783
laatste antwoord

Hoi, wij zijn compleet we hebben ze allemaal. Er was hier een ruilbeurs bij de super en onze slag geslagen. Buurman van verder op had ook nog niet alles en edwin heeft ook voor hem geruild.
We hebben er hier nog 2 over Monique. Emanuelson en Robben en een hele rare maar die gaan we op de ebay zetten:^O We hebben namelijk een Emanuelson met de naam van Boulahrouz op zijn rug:^O Wie weet is er een gek die er wat voor geeft kan edwin mooi zijn zakgeld aanvullen. Was een gat in gekomen daar hij de tuinkabouter van de buren vandaag kapot schoot.
Ach zegt mijn lieve schat: mam het was toch zo'n lelijk ding hopen maar dat ze van mijn geld een leuker ding kopen. Misschien een hond of kat:^O

Bericht 920 van 2.783
laatste antwoord