annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

Ik wil eerst Gert even bedanken voor de muntjes. Ik heb ze binnen. Ik ga morgen naar super de boer om er een paar te halen.

Timmer heb ik nog niet. Ik wil heel graag van de Sar, Robben, Heitinga Kuijt, Sneijder, Mathijsen en Bronckhorst hebben.

Ik moet in totaal die nog en dan Timmer. Jaliens, Landzaat, Van der Vaart, Kromkamp, De Cler, Maduro, Bommel, Babel en Stekelenburg nog. Nog best wel veel dus.
Bericht 891 van 2.783
laatste antwoord

Tja, dan kan je lang sparen.............. een aantal die jij noemt zijn er niet eens!;-)
Image hosted by Photobucket.com
Karin T.

Karin T.
Bericht 892 van 2.783
laatste antwoord

Hallokidoki,

Die meiden hebben geen verstand van namen bij de mannen, en mama wil graag de leuke koppies 😉
Kaylee wilde gewoon graag een blauwe, ze heeft geen idee verder.
Krijg nu van de week Timmer en Van der Sar op de post.

Dusse Van Bommel, Van Persie, Van Nistelrooij, Sneijder, Ooijer, (Mathijsen hebben we al ).... 😉

Nee hoor, mocht iemand er eentje over hebben ben ik er erg blij mee.
MAAR stuur ze eerst naar iemand die ze echt op naam spaart/het hele elftal wil, want de meiden hebben straks 2 oranje en 2 blauwe en zijn daar al dik tevreden mee.

Evengoed gethankt en als iemand nog eens iets wil, ik hou het draadje in de gaten!

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 893 van 2.783
laatste antwoord

Oh enne bij Wicky krijg je nu een kortingsbon voor Speeltuin Valkenveen of Julianatoren. Misschien een tip!

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 894 van 2.783
laatste antwoord

van 2,50 per persoon per bon 1 persoon

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 895 van 2.783
laatste antwoord

Jawel hoor er zijn 23 poppetjes voor zover ik weet. En die namen die ik net noemde zitten echt in het nederlands elftal.
Bericht 896 van 2.783
laatste antwoord

Er zijn 23 spelers maar slechts 20 poppetjes kijk maar
http://www.oranjespelers.nl/tips.htm
Karin T.

Karin T.
Bericht 897 van 2.783
laatste antwoord

Bedankt Karin kan ik straks ff kijken welke ik denk dat ie nog nodig heeft;-)
Image hosting by PhotobucketPeggy

Image hosting by PhotobucketPeggy
Bericht 898 van 2.783
laatste antwoord

Hallo poppetjes-spaarders,
vandaag alleen tijd gehad voor snelle mail en niet voor ebay! Had geen emailberichtje gehad en joren heeft vandaag zijn dubbele (er zat er geen voor jou bij Monique, behalve Timmer, helaas) aan een vriendje gegeven die er nog helemaal geen een had. Zijn mama had alleen extra boodschappen gedaan bij C1000 voor het boodschappen pakket Tja keuzes maken) Dus helaas...niets meer aan te bieden.. (vriendje overigens superblij!!) Sorry, sorry!!:-(
Monique, jij noemde idd een heel stel op waar geen popje van gemaakt is!
welterusten, nelleke:-x
Bericht 899 van 2.783
laatste antwoord

Ik heb het gezien ja.

Ik heb er vandaag een stel gehaald en heb nu Bronckhorst, van der Sar , Timmer en Castelen erbij. Ik ben nu op de helft 🙂 (heb er 10). De rest waren dubbelen. Echt balen is dat. Haal je 7 poppetjes en heb je 3 dubbelen erbij zitten.
Bericht 900 van 2.783
laatste antwoord