annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzendkosten

verzamelex
Community-lid

hallo
ik had bij ebay gevraagd of het mogelijk is om de verzendkosten in een keer in mijn winkel te verhogen
en wat voor antwoord kreeg ik ???????????????????


Dank voor uw berichten aan ons.   Allereerst mijn excuses voor de late reactie op uw mail.   Helaas heeft u geen obejctnummer opgegeven in verband met uw geannuleerde transactie. Daarom kan ik u helaas geen specifiek antwoord geven op uw vraag. Ik probeer u wel verder te helpen.   Wat uw ander probleem betreft, is het helaas niet mogelijk de verandering in al uw winkelaanbiedingen met een stap in te voeren. U moet het per object invoeren. U kunt uw kopers ook via e-mail op de hoogte houden van de verandering. Onder Winkelmarketing in uw winkel vindt u hiervoor tools voor E-mailmarketing.   Indien u samen met de koper tot een overeenkomst bent gekomen om de transactie niet af te handelen, kunt u een creditering van de verkoopcommissie krijgen. Hiervoor dient u een geschil wegens onbetaald object te openen (tussen 4 en 32 dagen na afloop van de aanbieding): 1. Ga naar Mijn eBay en log in. 2. Klik onder 'Account' op de link 'Transactieproblemen oplossen'. 3. Vink 'Een onbetaald object melden' aan en klik dan op 'Verder'. 4. Volg de verdere instructies. U kunt het geschil met de gepaste reden sluiten nadat de koper tenminste een keer heeft geantwoord of als de koper niet reageert binnen de 4 dagen. Ga als volgt te werk om de melding te sluiten: 1. Ga naar Mijn eBay en log in. 2. Klik onder 'Account' op de link 'Transactieproblemen oplossen. 3. Selecteer de geschillen wegens onbetaald object in het keuzemenu onder 'Uw geschillen'. 4. Open het desbetreffende geschil door op de link 'Geschil bekijken' te klikken. 4. Klik op de link 'Geschil sluiten'. 5. Kies een reden voor het sluiten van het geschil. De gekozen reden bepaalt of u al dan niet een creditering van uw verkoopcommissie ontvangt en of de koper al dan niet een aantekening op zijn account krijgt. Hoe lang kan een geschil wegens onbetaald object open staan? Een geschil kan maximaal tot 37 dagen na het eindtijdstip van de transactie open blijven. Als u het geschil niet binnen 37 dagen sluit, wordt het automatisch gesloten. In dit geval ontvangt u geen creditering van de verkoopcommissie en krijgt de koper geen aantekening wegens onbetaald object. Wenst u ook een creditering voor uw plaatsingskosten? U kunt ook de plaatsingskosten voor deze transactie van eBay terug krijgen als de volgende voorwaarden vervuld zijn: - De verkoopcommissie voor uw onbetaald object is op uw eBay-rekening is gecrediteerd - U hebt het object opnieuw aangeboden én het object is succesvol verkocht op eBay. Ik reken op uw begrip.   Nogmaals onze excuses voor het ongemak en een fijne dag toegewenst.   Met vriendelijke groet,   Jeanette PoortugaaleBay Afdeling Regels en Veiligheid



wat moet ik hier nu mee
dit is toch om te lachen of moet ik gaan huilen

-- Bewerkt door verzamelex op 9 Jan 2011 14:08 CET
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

verzendkosten

kopersbescherming
Community-lid

U kunt inderdaad naar eigen believen gaan lachen of gaan huilen.


Ook is het alleszins mogelijk iets anders te gaan doen.


Of te gaan laten.


Bericht 2 van 2
laatste antwoord