annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

je krijgt nu gewoon je geld terug als je zegt ik heb niks ontvangen

hallo iedereen, ik verkoop al jaren op ebay internationaal,maar wat ik nu meemaak heb ik nog nooit eerder meegemaakt,

 

ik verkoop een product, de koper opent een case tegen mij,met alleen de tekst: where is item

 

ik zet netjes het trackingnummer erbij van postnl, die ook te traceren is op usps.com in het engels,waar bij stond dat hij afgeleverd is op dat adres

 

verlies ik de case met dit als antwoord

 

You provided tracking information that shows that the item was delivered to the buyer's address. However, the buyer didn't receive it. As a courtesy, we're issuing the buyer a refund for this case. You don't need to do anything else. This case won't be included when we evaluate seller performance. Note: It may take up to 24 hours to update in your Seller Dashboard.

 

 

dus kortom mensen, ga kopen wat je nodig hebt, en open alleen nog maar cases.

 

wat een achtelijk gedoe hier zeg

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

je krijgt nu gewoon je geld terug als je zegt ik heb niks ontvangen

stereo-3d
Community-lid
Is mij nu ook overkomen. Weliswaar zonder track@trace maar dat maakt blijkbaar niets uit. Ging om iets wat $14.50 kostte. 5 werkdagen na betaling (Paypal) al opening van "case" door Amerikaanse koper. Heel snel daarna dit bedrag kwijt op mijn Paypal rekening. Dat er mogelijk vertraging in de post kan zijn maakt Paypal niets uit. Aangetekend verzenden via briefpost had €16,95 gekost.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

je krijgt nu gewoon je geld terug als je zegt ik heb niks ontvangen

En anno 2020 gaat dit nog steeds zo, ondanks alle postvertragingen door Covid...
Bericht 3 van 3
laatste antwoord