annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe overeenkomst voor internationaal verkopen

martijn@ebay.com
Community-lid

Beste eBay-leden,


 


Internationaal verkopen is een belangrijk onderdeel geworden van verkopen op eBay, omdat je op die manier meer dan 97 miljoen kopers wereldwijd kunt bereiken.


 


Als je objecten aanbiedt op een andere site dan waar je bent ingeschreven, of als je een optie voor internationale verzending selecteert, worden je objecten automatisch beschikbaar gemaakt voor internationale kopers.


 


Aangezien sommige eBay-beleidsregels verschillen van land tot land, met name de beleidsregels voor kopersbescherming van eBay, vragen we nu alle verkopers om onze overeenkomst voor internationaal verkopen te accepteren wanneer ze objecten op een nieuwe site aanbieden of wanneer ze een optie voor internale verzending selecteren.  


 


Wanneer je de overeenkomst voor internationaal verkopen accepteert, is dit een bevestiging dat je je bewust bent van de verschillen in beleidsregels tussen eBay-sites en landen. Je hoeft de overeenkomst slechts één keer te accepteren.


 


Met vriendelijke groet,


Het eBay-team

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Nieuwe overeenkomst voor internationaal verkopen

stephanthecollector
Community-lid

alweer? dit was toch vorig jaar al ingevoerd! althans ik heb voor akkoord moeten tekenen op .com en .uk

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Nieuwe overeenkomst voor internationaal verkopen

abeldoorn
Community-lid

ik heb nog geen mail gekregen om op te kunnen reageren/ accepteren. En wat gebeurd er als ik het niet accepteer?

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Nieuwe overeenkomst voor internationaal verkopen

themamawolf
Community-lid

Ik heb nog geen overeenkomst voor internationaal verkopen gezien of gemailed gekregen die ik kan accepteren. Waar kan ik dit vinden, of hoe kan ik dit ( opnieuw ) naar mijn email verstuurd krijgen?



Ik heb een advertentie op de NL ebay gezet met de veronderstelling dat ik het internationaal kan verkopen door aan te geven naar het buitenland te verzenden, maar door dit debakel staat mijn advertentie alleen nog in de zoekresultaten op de nederlandse ebay site, niet op de site in de UK of de VS.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Nieuwe overeenkomst voor internationaal verkopen

uvgaia
Community-lid

Waar kan ik de overeenkomst vinden?

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Nieuwe overeenkomst voor internationaal verkopen

Waar kan ik de nieuwe overeenkomst vinden. Ik kan op dit moment niet publiceren op eBay

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Nieuwe overeenkomst voor internationaal verkopen

Bij het aanbieden van een nieuw product, kreeg ik de nieuwe overeenkomst automatisch op mijn scherm.



Bericht 7 van 7
laatste antwoord