annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

objectlocatie europa hong kong

Voorafgaand aan de aanschaf van een camera heb ik bij Canon informatie ingewonnen over de garantie als ik het product in Engeland aanschaf. Indien dit het geval is dan geeft Canon 2 jaar garantie. Daarop heb ik het artikel besteld en betaald. Bij de advertentie wordt duidelijk vermeld dat de objectlocatie "Greater London, Verenigd Koningkrijk" is. Ik begin nu echter het vermoeden te krijgen dat de camera uit Hong Kong gaat komen. Wellicht via een omweg (de zogenaamde objectlocatie), echter dan ben ik bang dat ik niet meer hoef aan te kloppen bij Canon indien ik van de garantie gebruik wil maken. Ik begin nu dus een beetje nattigheid te voelen en ben bang dat ik wat het garantieverhaal betreffende aankopen binnen de EU opgelicht word. Graag hoor ik van u hoe dit juridisch in elkaar steekt. Ik koop een camera volgens de advertentie in Engeland. Dan wil ik ook graag dat ik dit zwart op wit krijg opdat ik mijn rechten hieraan kan ontlenen. Indien dit niet het geval is dan word ik in mijn ogen opgelicht. Garantie is namelijk ook een dienst die je aankoopt samen met het product.

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0