annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object gekocht op Ebay uk Verkoper verzend niet naar Nederland.

Hallo,

 

Ik heb een object gekocht op Ebay Uk (voor een laag bedrag).Ik heb niet goed opgelet, de verkoper verzend alleen naar UK.

Een mail gestuurd of hij/zij toch wil verzenden en wat de verzendkosten zijn. Dit was 2 dagen geleden.

Geen antwoord gekregen tot nu: eerst een herinnering voor betaling en meteen erna een geschil voor onbetaald object. Net nog 2 mails maar geen antwoord.

Ik wil natuurlijk wel betalen maar kan niet,  de verzendkosten zijn ook alleen voor Engeland. Dit vind ik toch wel erg asociaal. Geen communicatie dit kan toch ook op een andere manier? Ik koop heel veel op Ebay en ook in andere landen maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

 

Wie heeft dit ook al eens meegemaakt en hoe op te lossen? gr

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Object gekocht op Ebay uk Verkoper verzend niet naar Nederland.

Feitelijk slecht geregeld door Ebay. Het systeem weet immers dat het object niet naar jouw land verstuurd wordt omdat de verkoper deze informatie heeft moeten ingeven. Een waarschuwing bij het klikken op "Nu kopen" zou minimaal moeten worden ingebouwd zo van "Let op, de gebruiker verstuurd niet naar uw land. De bestelling kan niet doorgaan. Klik hier als u op een ander adres binnen het verzendgebied uw goederen wil ontvangen".

 

Het is mij ook een keer overkomen. Een mailtje naar de verkoper en het was geregeld. Weet niet hoe maar het had verder geen negatieve gevolgen voor me.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord