annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik denk het antwoord te weten over die melding mbt shipping restrictions .

De melding die ik gisteren deed over het verschijnen van een melding tijdens de betaling, dat het bewuste item niet aan u verkocht kan worden vanwege shipping restrictions, heeft waarschijnlijk te maken met artikelen die in een verkooplijst staan, waarbij naast de verzendkosten, ook het bedrag aan invoerrechten wordt vermeld.

En dan gaat het met name over die artilkelen waar met betrekking tot het invoeren ervan  in sommige landen inderdaad moeilijk over wordt gedaan, zoals b.v messen, bajonetten e.d.

Daar waar in verkooplijsten waar alleen de verzendkosten(dus zonder die invoerrechten) zijn vermeld geeft het namelijk helemaal geen problemen met de afwikkeling van de betaling van dat soort artikelen, en worden gewoon afgeleverd , ook nadat er hier in Nederland invoerrechten over zijn berekend.

Deze shipping restrictionsmelding is een hiaat in het ebay-winkelen.

Mogelijk dat hier door ebay onderzoek naar gedaan kan worden, zodat het vrij invoeren van dat soort producten in de landen die daar geen problemen mee hebben in de landen-verzendlijst worden meegenomen.

Ik dank u bij voorbaat.

Met vriendelijke groet, Berry

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Ik denk het antwoord te weten over die melding mbt shipping restrictions .

Inderdaad,het komt door het GSP,en Pitney Bowes.Pitney Bowes verpakt de artikelen opnieuw.

Daardoor zijn de verzendkosten verdubbeld en de verkopers kunnen ook geen verzendkortingen meer geven

bij meerdere artikelen in een koop.

Dit is al lang bekend en hier bereikt U Ebay niet.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord