annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoge verzendkosten

Ik heb pas een ebay account en het valt mij op dat verzendkosten niet goed worden aangegeven.

Zo staat er op 79 euro + 15 euro verzendkosten uit frankrijk.

Klik je erop dan staat er 25 euro verzendkosten.

Ook vragen sommige 40 euro aan verzendkosten voor een spelcomputer.

Naar landen als belgie en duitsland word het aangeboden voor 14 euro aan verzendkosten van dezelfde verkoper.

Vraag je daar opheldering over dan krijg je een verhaal te horen van dat het ligt aan nederland.

Sorry maar dit is toch toch je reinste oplichterij.

Verzendkosten van ebay kloppen totaal niet en verkopers proberen je hier een poot uit te draaien met veel te hoge verzendkosten.

Vooral frankrijk en belgie en duitsland doen dat .

Ook die amerikanen doen dat met hun absurde verzendkosten.

nederlandertje pesten heet dat.

40 euro verzendkosten ?

ze zijn daar bezopen.

zelfde artikel uit nederland 50 euro + 6,95 verzendkosten.

Koop het wel in nederland.

 

Bericht 10 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Hoge verzendkosten

De verkoopcondities worden op eBay niet goed op de webpagina van het artikel weergegeven: ik kocht een set stemvorken uit de USA voor op het moment van afsluiting vd deal een prijs van $100 (deacon tonometer) & verzendkosten $49,82. Hoge verzendkosten inclusief importtaxes begrijp ik met die zware metalen stemvorken, maar na akkoord voorstel verkoper moet ik opeens $121+ $58,82= $179,82 betalen; dat is niet afgesproken bij de verkoop en wel erg veel extra; er is zelfs verschil tussen het tabblad vóórdat ik ga betalen en het tabblad daarna waarop ik kies hoe ik ga betalen (en ja: het oorspronkelijke bedrag $100+$49,82 zou inclusief (import-)belastingen en verzekeringen zijn, ofwel ‘all-inn’); komt er opeens $30 extra bij op het moment dat je wilt betalen. De verkoper zegt dat hij daar zelf niets aan kan veranderen, omdat het allemaal ‘automatisch’ bij eBay wordt ‘geregeld’.

Bericht 1 van 10
laatste antwoord

Hoge verzendkosten

Pas OP! Ik kocht laatst iets in Amerika dat op ebay.com lokaal werd aangeboden met free shipping. Ebay.com maakte daar voor Nederland van: shipping costs $28.95 en vroeg ook nog eens ruim $50 voor een of andere bemiddelaar die het doorzendt. Totale verzendkosten bijna $90!!!!!

In dit geval is het dus WEL ebay die de kosten veroorzaakt door een contract wat ze hebben met een waanzinnig dure tussenpersoon. (Na aankoop verdwijnt de vermelding van de verzendkosten op de ebay-listing)

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Hoge verzendkosten

Soortgelijke ervaringen vanuit de US, alleen erger nog, pakket komt niet aan en geld kwijt.

 

Met verkoper die 0 klachten had.... echt niet veilig hier via ebay... nooit meer!

 

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Hoge verzendkosten

nee ze weten er hier veel van af

 

wat vriendelijker mag ook wel

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Hoge verzendkosten

ach die amerikanen zijn zeker paranoide ja .

iedereen is een oplichter in hun oogziende .

Sorry maar ebay is niet mijn plek.

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Hoge verzendkosten

Oja en dit dan

Een of meer van de onderstaande objecten kunnen niet worden aangeschaft omdat de verkoper geen verzendkosten naar de geselecteerde locatie heeft opgegeven
Je kunt ook contact opnemen met de verkoper voor een uitzondering.
 
 
wat een site
 
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Hoge verzendkosten

Je weet maar nooit,complot van de verzendmaatschappijen w.w

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Hoge verzendkosten

De zogenaam alu-hoedjes.

Wel kan het zijn dat door het toepassen van GSP er extra hoge verzendkosten gelden maar dat is dan niet alleen voor NL.

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Hoge verzendkosten

Dit is weer een mooi voorbeeld van een hoop geschreeuw terwijl u er helemaal niets vanaf weet.

 

1. De verzendkosten die u in de zoekresultaten ziet zijn enkel de kosten naar het land waar het object is. Klikt u op de advertentie dan pas ziet u de kosten naar uw locatie.

2. Elk land heeft verschillende verzendkosten. Verkopers die paypal accepteren moeten een dure optie nemen om het risico van oplichting te ontlopen.

3. Bij veel amerikanen zitten de inklaring en belastingen bij de verzendkosten inbegrepen. Dit heet GSP. Er zijn ook aanbieders die niet met GSP meedoen maar dan kunt u aan de deur bij betalen. Voor grote/dure objecten is 40 euro een heel normaal bedrag.

4. Niet eBay maar de verkoper bepaald de verzendkosten. Als u dat te hoog lijkt dan zoekt u toch een andere aanbieder.

 

Nederlandertje pesten? Ik weet niet welke problemen of frustratie's u in uw dagelijkse leven heeft maar dat klinkt behoorlijk paranoïde. Denkt u werkelijk dat er in de USA mensen zitten met de gedachten; laten we de verzendkosten voor die Nederlanders lekker hoog maken, lekker pesten die Nederlanders.  Misschien is een account op een samenzweringstheorieën website een goed idee? Hier zitten veel mensen die dergelijke paranoïde gedachtes hebben.

 

 

Bericht 9 van 10
laatste antwoord