annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het is niet mogelijk om te betalen

Ik heb een boek uit Engeland gekocht. Ik wil betalen, maar dat kan niet omdat ik de melding krijg dat de koper de verzendkosten niet heeft opgegeven.

Volgens de koper kan hij dat niet doen omdat hij via Global Shipping verkoopt:

Because this item was sold via Global shipping I cannot send you an invoice as I don’t know the postal charge from Global shipping centre in Derby UK to the Netherlands. I have attached the message I have received from Ebay telling me to wait until the item has been paid for .

 

Het probleem is dat ik niet kan betalen, zie bijlage.

 

Al diverse mailtjes naar Ebay verstuurd, maar ik krijg geen antwoord.

Wie kan mij helpen??

 

Groetjes

Ellen

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Het is niet mogelijk om te betalen

Ja, dat probleem heb ik ook, vroeger ging dat wel goed, kreeg je een paypal rekening met een aparte rekening voor Pitney Bowes (internationaal verzenden) en kon je dat in 1 keer betalen, nu staat er telkens dat dat de verkoper de verzendkosten naar Nederland niet heeft vermeld en dat je contact met de verkoper op moet nemen en die begrijpt er vervolgens niets van, ze hebben bij Ebay schijnbaar iets veranderd en nu is het drama met uitchecken, heb ze ook al gemaild maar nog steeds geen antwoord gekregen, begrijp ook niet waarom ze dat veranderd hebben, het was goed .....

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Het is niet mogelijk om te betalen

Die (ver)koper begrijpt dat GSP niet,hij moet nl het pakket opsturen naar die firma,die het verder afhandelt.

Die firma  PineyBowes stuurt jou een enorme rekening,die je apart  moet betalen..

 

Dus de verkoper moet jou een invoice sturen met zijn kosten.

Ebay leest dit niet.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord