annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nep sd kaartje verkoper raporteren

hoi. 

ik heb een micro sd kaartje gekocht van "64gb" ik kwam er redelijk laat achter dat het nep is en maar 8gb is ik wilde contact opnemen met de verkoper maar de advertentie was al helemaal van ebay verwijdert en ook uit aankoopgeschiedenis dus je kon geen recensie geven aan de verkoper..... ik heb toen contact opgenomen met paypal en toen zei hij dat ik ze terug moet sturen dat had ik ook gedaan en heb mijn geld terug maar ik wil graag deze gebruiker rapporteren alleen ik kan geen manier vinden om hem te rapporteren iemand een idee hoe dit kan want in ebay kan ik de advertentie niet meer zien en staat er ook niet in dat ik het gekocht heb wel op paypal daar staat nog wel alle informatie.

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

nep sd kaartje verkoper raporteren

de verkoper is dus helemaal verwijderd van ebay ?

 

als je nog terug mag sturen van paypal kom je mogelijk voor de retourkosten in aanmerking, maar dan moet de verkoper wel een retourbeleid hebben. maak dus altijd een pdf (onder de print functie van veel browsers of anders screenshots) van de ebay object pagina en bewaar die goed.

 

 

gewoon een lege doosje retour zenden als je wordt opgelicht, want nepspullen versturen mag officieel niet door de douane's 😉

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

nep sd kaartje verkoper raporteren

nee ik zag dat hij er nog steeds is maar de advertentie is er niet meer en kan ik niet meer openen maar wist nog zijn naam en had hem nog in paypal staan ik heb hem terug gestuurd en retourkosten al geclaimd (nog niks ontvangen) maar ik wil graag de verkoper rapporteren zodat niemand anders corrupte vakantiefoto`s heeft.

edit: heb mijn geld al terug maar nog niet retourkosten maar die heb ik geclaimd bij paypal met bewijs.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

nep sd kaartje verkoper raporteren

je kan in een object pagina (van nieuwe aanbiedingen) een linkje vinden onder de naam "object melden", daar heb je onder aanbiedingpraktijken de opties om frauduleuse zaken systematisch te vermelden.

 

of email ebay (klik op: email ons) handmatig het objectnummer of verkoper door, je kan ook mailen in het engels naar webcare@ebay.com hoofdkantoor onder vermelding van de fauduleuze gebruikersnaam en in het kort de klacht en het verzoek voor een account freeze of deletion van de desbetreffende verkoper, eventueel je bewijzen meesturen, maak bijvoorbeeld met google docs een pdf  van je screenshots vanje H2testw / F3 of deel het document als link.

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord