annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

voldoet niet aan beschrijving

folie2020 (806)

goedendag heren :

ik heb een verschil met verkoper : voldoet niet aan de beschrijving :

contact gehad en wil wel 150 euro betalen . vind ik te weinige  .

dus wil ik graag mij geld terug .

graag contact met mij .

ik hoor graag van u . vriendelijke groet Herman .

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

voldoet niet aan beschrijving

Goedemorgen Heren .

Even bericht van mij : ik heb een bericht gestuurd geen reacties. ik heb een voor stel ingediend maar geen antwoord .

Graag wil ik mij geld terug of 150 euro over naar mij rekening . heeft hij niet gedaan .

De voorstel heeft hij zelf voor gedragen . zie mij berichten ander doe ik er bij deze . (  

 

Good evening sir,
Sorry to hear that. The maximum I can offer you is 150e discount, otherwise please return it to me.
Waiting for your reply
Regards

 

Je vorige bericht

good afternoon sir . I received the LP. unfortunately there are too many scratches on the lp is not to hear. I would like to return this LP. or half back 300 euros .
say it . you can transfer to PayPal . I would love to hear from you . kind regards Herman.

Graag acties onder nemen : ander graag de hele bedrag terug : stuur ik als nog de lp retour .

Vriendelijke groet Herman .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

voldoet niet aan beschrijving

U bereikt hier geen ebay medewerker.

Ga naar "transactieproblemen " oplossen 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

voldoet niet aan beschrijving

Goedemorgen Heren .

Even bericht van mij : ik heb een bericht gestuurd geen reacties. ik heb een voor stel ingediend maar geen antwoord .

Graag wil ik mij geld terug of 150 euro over naar mij rekening . heeft hij niet gedaan .

De voorstel heeft hij zelf voor gedragen . zie mij berichten ander doe ik er bij deze . (  

 

Good evening sir,
Sorry to hear that. The maximum I can offer you is 150e discount, otherwise please return it to me.
Waiting for your reply
Regards

 

Je vorige bericht

good afternoon sir . I received the LP. unfortunately there are too many scratches on the lp is not to hear. I would like to return this LP. or half back 300 euros .
say it . you can transfer to PayPal . I would love to hear from you . kind regards Herman.

Graag acties onder nemen : ander graag de hele bedrag terug : stuur ik als nog de lp retour .

Vriendelijke groet Herman .

Bericht 3 van 3
laatste antwoord