annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen terugbetaling voldoen

Een koper heeft een aanvraag geopend omdat hij zijn product niet heeft ontvangen. Deze is al in december verstuurd dus zal ook niet meer gaan aankomen. Nu wil ik een terugbetaling doen, alleen vraagt eBay om een betalingsoptie toe te voegen. Echter is de enige optie een creditcard toevoegen, er is geen mogelijkheid om dit via de bankpas of PayPal te doen. Het vervelende is dat ik geen creditcard heb. Zelf heb ik al een e-mail naar de klantenservice van eBay gestuurd maar daar schiet ik vooralsnog niets mee op. Heeft iemand enig idee hoe ik nu alsnog de terugbetaling kan doen? Alvast bedankt!

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Kan geen terugbetaling voldoen

Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb ze inmiddels al 5 keer gemaild, en krijg steeds eenzelfde antwoord over dat ik maar een creditcard moet toevoegen, of maar een creditcard moet aanvragen. Ze willen / kunnen dit gewoon niet oplossen.

 

Dat ze het geld nu vasthouden is schandalig, ik heb alles al van Ebay gehaald en wanneer / ALS deze situatie ooit is opgelost dan sluit ik mijn account.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Kan geen terugbetaling voldoen

Bij mij ook precies het zelfde probleem. Ik heb een aantal cases lopen die ik graag wil afronden echter wordt dit in negatieve gebracht omdat ik geen terugbetaling kan doen. Heel frustrerent. 

 

Ebay los dit op!

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Kan geen terugbetaling voldoen

Zelfde Probleem !!! Ebay los het op s.v.p. !  Zo krijg ik als verkoper negatieve aandacht terwijl ik gewoon z.s.m. wil  terug betalen. Ik heb PayPall, die optie staat er niet bij ?? Ebay zou ook mijn saldo op negatief kunnen zetten zodat het op die manier verrekend wordt met mijn volgende verkoop, maar die optie wordt ook niet geboden. 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord