annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geld tegoed van eay.gmbh duitsland gesyort euro 80,49 op payPal ik ben 84jr heb geen mobieltje etc b

 
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Geld tegoed van eay.gmbh duitsland gesyort euro 80,49 op payPal ik ben 84jr heb geen mobieltje etc b

1. U hebt kennelijk wel een Paypal rekening (anders kan het daar niet opp gestort worden)

2. aan uw paypal rekening zit uw bankrekening gekoppeld als het goed is.

3. Dan kunt u het gewoon van paypal overmaken naar uw bankrekening. (geen mobieltje nodig)

4. Heeft u een paypal rekening waar niets aan gekoppeld zit, wat mij heel vreemd lijkt dan heeft u inderdaad en probleem.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Geld tegoed van eay.gmbh duitsland gesyort euro 80,49 op payPal ik ben 84jr heb geen mobieltje etc b

Geachte Community lid 5 793* Mijn hartelijke dank voor Uw reactie het valt onder punt 4

geen k0ppeling aan een paypal rekening. 

Ik had een zeiss mikrometer gekocht deze was niet goed en in overleg met Ebay.de geretourneerd

ik zou mijn geld terug ontvangen,maar ik had mijn betaling bij een overschrijving overgemaakt

via de Rabo bank.Maar Ebay.de GMBH heeft het geld niet op de oorspronkelijke rekening terug

betaald dit als een tegoed op Paypal gedeponeerd. Ik heb hier geen rekening en wil dit ook niet.

Ik kan paypal niet benaderen heb geen mobieltje .geen smartphone ik ben 84 inloggen/bellen en

telefoneren lukt niet etc.

Gaarne zou ik mijn geld €80,49 op mijn rekening teruggestort krijgen heb het hard nodig

Gaarne Uw hulp c.q advies ik voel mij nu opgelicht.

Uw antwoord antwoord tegemoet ziend ,met vriendelijke groeten Hr PJ.A.F van Eekelen(Ebay 2010oliebol)

 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord