Geachte Medewerker,Ik heb een mail gehad over 2 mitsubishi relais dat ik moet betalen..?Ik ben deze relais is niet gecoht.Toen ik wil koopen,helaas ik kom achter deze relais past mijn auto niet.Daarom dat ik netjes betalen annuleerd.En naast deze object een bericht achter gelaten..Dat ik niet wil kopen...Maar nog steeds deze relais is in mijn account staat als gecocht object.Het is niet waar.Aub. deze relais van mijn pagina verwijderen.Ik ben iemand als ik gaan kopen,meteen betaal ik netjes.Voor mij meer belangrijk mijn naam,mijn karakter als geld,of eigen belang.Nogmals ik heb deze relais niet gecoht,en niet willen kopen.Alleen ik weet niet hoe moet ik van mijn pagina deze relais verwijderen.Wilt,u alstublieft voor mij deze relais annuleren. Bij voorbaat dank en groeten/Kerem Info Objec Hallo kerem, We hebben een geschil wegens een onbetaald object geopend voor 2 Relais E8T101 Mitsubishi Carisma Space Star Volvo. Als de betaling niet op 09-mrt-14 is ontvangen, kan de verkoper eenzijdig het contract opzeggen en heb je geen recht meer op het object. Bovendien kan er een aantekening wegens een onbetaald object worden gemaakt op je account, waardoor deze uiteindelijk kan worden geschorst. Neem contact op met eBay Customer Support als je al hebt betaald en vermoedt dat de betaling inmiddels moet zijn ontvangen. 2 Relais E8T101 Mitsubishi Carisma Space Star Volvo Objectnummer: 200923018602 Eindtijd: 21-feb-14 21:00:05 CET Verkoper: paschinina Geschil geopend: woensdag, 05 mrt 2014 10:06:48 CET t: Referentie-ID voor e-mail:[#13613a2a6efc4e39a3029bb1fecc9da3#]
... Meer weergeven