op 15-12-2010 13:16
Ik heb een item gekocht waarbij nadrukkelijk vooraf was vermeld dat er gratis verzonden zou worden.
Ik heb na aankoop direct betaald voor het item ( nu vier dagen geleden) koper weigert echter te verzenden omdat ze achteraf verzendkosten in rekening wil brengen. Ik heb twee maal een screenshot van de bewuste pagina naar haar gestuurd waarop "gratis verzenden" en "free package and posting" is aangegeven. Ze heeft via 'ebay-bemiddeling' aangeboden om de koop te annuleren hetgeen ik heb geweigerd.
Wat kan ik nu nog doen?
Natuurlijk vergeten...
Op elke ebay site is de plaatselijke en internationale verzending apart van elkaar gescheiden.
En alleen voor de plaatselijke verzendking kan je gratis aanvinken, voor internationaal moet je dat doen door 0,00 in te voeren.
En over dat geschil is ook onzin, koper opent een geschil voor niet ontvangen stuurt zijn betaalbewijs na 10 dagen en de verkoper heb geen poot meer om op te staan die negatief heb die dan dubbel en dwars binnen.