annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tshirt gekocht in UK-betaald met PP; nooit ontvangen

anjab7302
Community-lid

Ik heb in augustus een Michael Jackson t shirt gekocht in Engeland. Heb met PP betaald.

Toen ik begin september(afgelopen donderdag0 terug kwam van vakantie,heb ik gelijk een mail gestuurd naar de verkoper,want..ik had t tshirt namelijk nog steeds niet ontvangen..

Eerst kreeg ik een mail waarin stond,dat ze t vergeten was...(dat kan, ik vergeet ook wel eens wat)en dat ze heel erg sorry was en de verzendkosten terug zou storten..

Ok...

Vervolgens kreeg ik een mail,dat de transactie geannuleerd was (?????) en dat het geld teruggestort was(!!!!).

Echter, op mijn PP rekening staat geen geld!Want ,daar zou het dan toch op teruggestort moeten zijn,niet waar?

Waarop ik haar vroeg,waar mijn geld dan wel gebleven was,en ik nu geen shirt kreeg en ook mijn geld kwijt was, kreeg ik geen antwoord meer..

kan ik in dit geval dan een claim bij PP indienen?

En ook bij Ebay,of alleen bij PP. En, ik neem aan, dan bij Ebay UK,want,ik heb het in Engeland gekocht,of kan dat ook oop de Nederlandse site?

Hele onderwerp weergeven
anjab7302
Community-lid

Ik heb dus dit weekend een negatieve feedback voor deze verkoper achter gelaten en kreeg van Ebay(!) de vraag, of ik het niet wilde veranderen(!) Nee,dus, ik wilde deze feedback zo laten. Als reden heb ik dus idd opgegeven,dat hij me na een maand(pas,nadat ik hem heb gevraagd,waarom ik niog geen tshirt had ontvangen),dat de transactie geannuleerd was....

Nou, dat zat hem schijnbaar toch niet lekker, want, toe ik vanmiddag thuis kwam, wat lag er op me te wachten.....????? Het Michael Jackson t shirt!

 

Zou ik,na al deze toestanden,nog moeten reageren naar de verkoper toe?

 

 

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos