op 05-04-2012 19:28
Hallo, al jaren koop ik op de amerikaanse ebaysite en betaal met paypal, gister en vandaag lukt het me echter niet om te betalen. Ik had een saldo van 50 dollar op mijn paypalaccount, ik moest 43 dollar betalen. Paypal blijft zeggen we are processing your payment maar een betalingsbevestiging krijg ik niet en ook mijn tegoed wordt niet gewijzigd. Eindeloos met pp gemaild, ze zeggen betaal maar met je creditcard, met een uitgestelde bankoverschrijving of een directe overschrijving. Alles geprobeerd, ook nog mijn paypalsaldo over laten boeken naar mijn bankrekening maar ik kan gewoon niet betalen. Ik krijg alleen maar standaardantwoorden van pp, ze lezen de mails niet eens, het laatste advies van pp was dat ik met de verkoper maar contact op moest nemen en op een andere manier moest betalen. Ik wil echter kopersbescherming. Cookies zijn verwijderd, al mijn accounts 4 stuks zijn gekoppeld. Alles gecontroleerd. Wie heeft advies? Van pp hoef je niets te verwachten. Bedankt!
Dit is echt heeeeel vervelend.... Ik heb precies hetzelfde probleem en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
NL ebay is niet telefonisch bereikbaar dus heb ik gemailed....geen antwoord gekregen.
Heb dus ebay.com gebeld en heb 27 minuten aan de telefoon gehangen om alleen te horen dat ze geen idee hebben hoe en wat.
Ik heb nu 5 betalingen openstaan en kan er helemaal niets mee 😞
EBAY!! kom op en los dit voor ons op....dit is toch geen manier als bedrijf je klanten niet te woord te staan?!?
dissapointed
NOG STEEDS GEEN OPLOSSING.
ik heb geld overgemaakt naar Paypal, normaal gesproken haalt Paypal direct geld van mijn rabobankrekening. Heb alle verkoper gevraagd om een invoice te sturen, maar dat werkt ook niet. Buiten Ebay om een invoice sturen doen ze niet, omdat dat tegen de Ebay-regels is. Ik heb ook alle instellingen bij Paypal voor de 2e keer gecontroleerd. Dus alle hier aangegeven mogelijke oplossingen werken bij mij niet.
Heeft iemand inmiddels wel een oplossing? Wie?
Ik had ook hetzelfde probleem voor 4 dagen lang, maar heb gister de verkopers gevraagd of ze een invoice willen sturen naar paypal en dat hebben ze gedaan.Ik kon op deze manier gewoon betalen en je bent wel gedekt voor je aankoop.Dit is de beste oplossing denk ik.Ik heb nu niks meer staan wat ik moet betalen dus of ebay vandaag wel werkt weet ik niet.Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Hallo,
Dit is al de 4e dag (78uur min.)dat ik niet kan betalen aan meerdere verkopers, door een technische storing van ebaY.Ik kan toch moeilijk om ebay heen gaan betalen met alle risico's vandien. Paypal werkt prima, hoor. Daar kunnen jullie de schuld niet opschuiven. Ik heb gisteren nog een order geplaatst bij www.StewartMac.Donald en betaald met PayPal. Dus dat werkt goed.Ook slecht contact heb ik met ebaY vind ik, alles gaat per e-mail. Ik hoop dat dit probleem nu snel wordt opgelost.En waarom licht ebaY zijn klanten hier niet over in, over zo'n grote storing????Hier ben ik achter gekomen door PayPal, die heeft hier mij over ingelicht.Slechte Service van ebaY!!
Ik wordt er niet goed van!!
Mij is precies het zelfde overkomen.
Kreeeg een standaart mail van paypal na contact via hun website maar dat lijkt niet te werken en ook niet van toepassing te zijn op het euvel.
Toch even hun antwoord:
Bekijk het gedeelte dat voor u van toepassing kan zijn en volg de eventuele stappen.
1. De eBay-betaling kan niet worden voltooid.
Koppel uw PayPal-rekening en eBay-account:
Als u een betaling probeert te verrichten voor een eBay-object, maar dit lukt niet, controleer dan eerst of u uw eBay-gebruikersnaam aan uw PayPal-rekening heeft gekoppeld. U kunt onderstaande stappen volgen:
Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl. Klik op de subtab 'Profiel'. Klik op 'Verkoopvoorkeuren'. Klik op 'Bijwerke...
Probeer nu nogmaals de betaling te verrichten.
Betaalverzoek:
Indien u problemen ondervindt met het verrichten van een betaling, of als u een aanvullende bedrag dient over te maken aan de verkoper, dan kunt u de verkoper vragen om u een betaalverzoek te sturen. Zodra u het betaalverzoek heeft ontvangen, kunt u nogmaals proberen de betaling over te maken. Via uw eBay-account kunt u een betaalverzoek van de koper aanvragen.
2. De betaling is nog in behandeling.
Als u een uitgestelde bankbetaling heeft verricht, duurt het 4 tot 6 werkdagen voordat de transactie is voltooid. PayPal haalt eerst het geld van uw bankrekening. Zodra het geld is ontvangen, wordt dit doorgestuurd naar de verkoper. De status van deze transactie blijft 'In behandeling' totdat de verkoper het geld heeft ontvangen.
In uw rekening kunt u bij de transactiegegevens controleren wanneer wij verwachten dat de overboeking is voltooid. Indien de transactie na 7 werkdagen niet is voltooid, kunt u nogmaals contact met ons opnemen.
3. De betaling wordt geweigerd.
Als u de betaling via creditcard probeert te verrichten, kan de creditcardmaatschappij de betaling weigeren. Wij ontvangen alleen een melding dat de betaling is geweigerd, we ontvangen hier geen reden voor. Veelvoorkomende redenen waarom een creditcardmaatschappij een betaling kan afwijzen:
- Het limiet op uw creditcard is overschreden.
- Vanwege een technisch probleem heeft de creditcardmaatschappij de betaling niet kunnen autoriseren. U kunt proberen de betaling op een later tijdstip te voltooien. Wis de cache en cookies in uw browser en probeer nogmaals de betaling te voltooien.
- Uw creditcardmaatschappij kan deze transactie vanwege veiligheidsredenen blokkeren omdat het niet overeenkomt met het normale uitgavenpartonen.
- De creditcardgegevens op uw PayPal-rekening komen niet overeen met de gegevens die uw creditcardmaatschappij heeft.
Controleer of het factuuradres en de vervaldatum op uw PayPal-rekening overeenkomen met de gegevens bij uw creditcardmaatschappij.
Indien u uw creditcardgegevens op uw rekening dient te wijzigen, kunt u onderstaande stappen volgen:
1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.
2. Klik op de subtab 'Profiel'.
3. Klik op 'Rekeninggegevens'.
4. Klik op 'Bijwerken' naast Creditcards.
5. Werk uw gegevens bij.
6. Voer de kaartbeveiliginscode in.
7. Klik op 'Opslaan'.
Als de creditcardgegevens nog overeenkomen met de gegevens bij uw creditcardmaatschappij en de betaling wordt alsnog geweigerd, probeer dan de creditcard te verwijderen en opnieuw toe te voegen:
1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.
m2. Klik op de subtab 'Profiel'.
3. Klik op 'Rekeninggegevens'.
4. Klik op 'Bijwerken' naast Creditcards.
5. Klik op 'Verwijderen' en vervolgens nogmaals op 'Verwijderen'.
6. Klik nogmaals op de subtab 'Profiel'.
7. Klik op 'Rekeninggegevens'.
8. Klik op 'Bijwerken' naast Creditcards.
9. Selecteer het type kaart en voer uw gegevens in.
Succes iedereen.
Ik kan al sinds vrijdag 6-4 niet betalen
en er is nog steeds niets te vinden dat er een storing is.
En of deze binnenkort is verholpen of niet.
Paypal heeft nog moeite gedaan om te mailen van ebay krijg ik alleen standaard mailtjes.
Maar blijkbaar is ebay druk bezig met het oplossen van dit probleem....
ik heb hetzelfde probleem, zaterdag 7-04 nog 2 internationale betalingen gedaan zonder probleem en zondag en maandag niet meer gelukt, het is echt balen, ik weet niet wat er aan de hand is kan het ook nergens terug vinden.
iemand een idee naar waar ik hiervoor een klacht kan mailen?
heb hier drie aankpen die ik niet kan betalen in mijn ebay lijst staan, wreedambetant, al gemaild naar ebay, iemand een idee naar waar ik daar bij paypal kan voor mailen?
Yup, hier ook! Ik volg gewoon de stappen op eBay. Hij zegt dat ik betaald heb, maar de transactie verschijnt vervolgens niet op mijn account. Ik dacht even dat ik gek was! Gelukkig vond ik dit topic. Wat slecht van eBay/PayPal dat ze dit niet even aan de klanten melden...
08:30 uur, 10 april. Nog geen antwoord gehad van de dames en heren.
MIJN EMAIL AAN EBAY.
Betalen op Ebay via Paypal werkt niet, dat heb ik al meer dan 10 keer geprobeerd. Daarna krijg ik foutcodenummer 50006, als ik daar op "contact met ons opnemen" klik, krijg ik de melding dat de pagina is verplaatst of is niet langer beschikbaar, dat is al raar. IK BEN NIET GEK EN STUUR A.U.B. GEEN STANDAARD ANTWOORD, DIE HEB IK AL GEHAD, JULLIE HEBBEN EEN PROBLEEM.
Zie o.a.: http://community.ebay.nl/question/Verzending-En-Betaling/Geen-Betaling-Mogelijk/2000001017?forumID=1...
en
http://community.ebay.nl/question/Verzending-En-Betaling/Paypal/2000001010?#msg2000035842
heb hetzelde probleem, géén betaling mogelijk met paypal naar US , melding betaling in behandeling, diverse malen contact gehad met paypal, zeggen om een invoice te doen naar de verkoper en dan direct met paypal te betalen , zonder E-bay
( strange ) echter nog geen succes....
Idem dito, hiero.
Ebay en Paypal los dit op!!!!!!!
Heb hetzelfde probleem. En ook credit card betalingen doen het niet. Kan het zijn dat de eBay site de Paypal betalingen niet goed verwerkt?
Ik heb ook al meerdere keren contact gehad met pp en ik moest mijn saldo omzetten naar dollars heb ik gedaan en krijg nog steeds dezelfde melding bedankt voor je aankoop.Je betaling wordt verwerkt.Binnekort ontvang je per e-mail een betalingsbewijs.Maar de items blijven onbetaald.Dus ik kan nog steeds niet betalen nu heb ik ze net weer gemaild en krijg ik opeens het antwoord..... dan komt dit naar alle waarschijnlijkheid door een technisch probleem waardoor uw betaling op eBay wordt geweigerd. Op dit moment zijn wij hard aan het werk om dit probleem op te lossen. Ik heb uw informatie doorgegeven aan het betreffende team en zij zullen uw zaak nader bekijken.Dit zijn gewoon standaard emails en geen persoonlijk contact. Ze kunnen me dus niet helpen en ik kan niet betalen!!!
Wat moeten we nu doen het is toch al een paar dagen zo aan de gang. Wat kunnen we doen om te op te lossen????!!!!
Te vroeg gejuichd - ik kan nog steeds niet betalen ... ondanks
de mail van ebay, ik kan de amerikaanse ebay niet mailen alleen maar bellen dus maar weer afwachten ....
Vannacht heb ik van de amerikaanse ebay een mail gekregen met daarin een code voor een tegoedbon en hun excuses er was een technisch probleem. De Nederlandse paypal bleef maar standaardemails sturen, waarom zeggen ze niet gewoon dat er een storing was? In ieder geval heb ik nog nog een tegoedbon ontvangen van ebay, weer wat nieuws na 10 jaar ebay.
zie discussieforum,vlaggetjesalarm.
er is blijkbaar een storing bij paypal.
ik heb gisteren zonder problemen iets betaald,via ebay.nl aan een UK verkoper.
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem, lukt me al 2 dagen niet om te betalen.
Ik heb het ook al meerdere keren geprobeerd en soms gaat het wel.Er is dus ergens storing of het nu bij paypal is of ebay ik weet het ook niet.Vandaag wilde ik ook een item betalen en tot 3 x toe gaat het niet om helemaal gek van te worden.Misschien hebben meer mensen hier last van? Ik weet er ook geen oplossing voor misschien worden nog geholpen met dit probleem
Evelien