annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PAYPAL

Hallo, al jaren koop ik op de amerikaanse ebaysite en betaal met paypal, gister en vandaag lukt het me echter niet om te betalen. Ik had een saldo van 50 dollar op mijn paypalaccount, ik moest 43 dollar betalen. Paypal blijft zeggen we are processing your payment maar een betalingsbevestiging krijg ik niet en ook mijn tegoed wordt niet gewijzigd. Eindeloos met pp gemaild, ze zeggen betaal maar met je creditcard, met een uitgestelde bankoverschrijving of een directe overschrijving. Alles geprobeerd, ook nog mijn paypalsaldo over laten boeken naar mijn bankrekening maar ik kan gewoon niet betalen. Ik krijg alleen maar standaardantwoorden van pp, ze lezen de mails niet eens, het laatste advies van pp was dat ik met de verkoper maar contact op moest nemen en op een andere manier moest betalen. Ik wil echter kopersbescherming. Cookies zijn verwijderd, al mijn accounts 4 stuks zijn gekoppeld. Alles gecontroleerd. Wie heeft advies? Van pp hoef je niets te verwachten. Bedankt!

Hele onderwerp weergeven

Ik heb ook al meerdere keren contact gehad met pp en ik moest mijn saldo omzetten naar dollars heb ik gedaan en krijg nog steeds dezelfde melding bedankt voor je aankoop.Je betaling wordt verwerkt.Binnekort ontvang je per e-mail een betalingsbewijs.Maar de items blijven onbetaald.Dus ik kan nog steeds niet betalen nu heb ik ze net weer gemaild en krijg ik opeens het antwoord..... dan komt dit naar alle waarschijnlijkheid door een technisch probleem waardoor uw betaling op eBay wordt geweigerd. Op dit moment zijn wij hard aan het werk om dit probleem op te lossen. Ik heb uw informatie doorgegeven aan het betreffende team en zij zullen uw zaak nader bekijken.Dit zijn gewoon standaard emails en geen persoonlijk contact. Ze kunnen me dus niet helpen en ik kan niet betalen!!!

Wat moeten we nu doen het is toch al een paar dagen zo aan de gang. Wat kunnen we doen om te op te lossen????!!!!

Een vraag stellen