annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feestdagen zoals Chinees nieuwjaar

mjv_1962
Community-lid

Hallo, ik heb iets gekocht in china, niet de 1e keer, en dat gaat altijd goed, chinezen zijn vrij stipt en reageren vrijwel gelijk (ondanks het tijdverschil) accuraat op mijn e-mails, nu heb ik 30 december een veiling gewonnen en de prijs is niet (ongelovelijk goedkoop) maar wel scherp, maar deze meneer reageerd ten 1e wel toen ik via paypal betaalde, en op een of andere rede niet goed liep, heb ik hem gemaild dat ik niet wist waar het aan lag dus toch maar voor de 2e keer betaald, er is nu 1 keer volledig het bedrag betaalt dat ik moest betalen, en die andere is gecanseld.


Ik heb ook de bevestiging van 12 jan jl ontvangen van paypal dat alles is verrekend en naar hem doorgemaild (zoals afgesproken), dus hij heeft mij geld, maar reageerd niet op mijn email.



En zet ook het verzend icoon niet aan in e-bay, in paypal staat wel "verzonden"



Is het daar zo een feest dat die chinezen ff totaal de wereld vergeten dat zakendoen ook evne niet gaat zoals het hoord,


ik heb nl wel eenboel bestellingen van eind decmber gewoon binnen, maar die van de 1e week van jan nix.



Heeft iemand een soordgelijke ervaring, en zo ja , maak ik me te veel zorgen?



Het gaat om 19 US dollar



Groet


Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Feestdagen zoals Chinees nieuwjaar

mjv_1962
Community-lid

Nou het is dus nu,..19e FEBRUARI..ja ik was al eigelijk te laat als ik naar u had geluisterd, maar ik heb veel gemailt met deze chinees maar nix geleverd, is nu een dispute geworden, en nu beweerd hij weer dat hij het de 28e heeft opgestuurd, jaja ik heb hem gemaild dat het gel*l over 25 tot 30 dagen totaal uit de duim is gezogen, want ik heb met 3 andere verkopers contact gehad uit dezelfde regio en die melde mij het volgende, de meeste kleine verkopers zijn erg lui, zij wachten soms 10 dagen voordat ze alle verkochte zaken die overzee moeten in een keer versturen, maar ze melden wel dat aan e-bay koper, dat ze direct na jou betaling verzenden. Hun waar was overigens binne 10 dagen hier in mijn bezit!


Ondertussen heb ik het nog steeds niet, zal wel een paypal claim worden zucht!



groet MJV_1962


Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Feestdagen zoals Chinees nieuwjaar

mjv_1962
Community-lid

Bedankt voor je atwoord, ja ik dacht dat het chinees nieuwjaar er ook mee te maken had? o.i.d , want  3 jan mailde hij gelijk terug, nu krig ik geen mail van hem, maargoed ik wacht wel even 2 weken,....groet

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Feestdagen zoals Chinees nieuwjaar

abeldoorn
Community-lid

als de verkoper op 12 jan pas uw betaling heeft gekregen kan het nooit vandaag de 15de bij u zijn.


Misschien werkt die meneer wel niet in het weekend en ziet hij uw betaling morgen pas. En zo'n iccontje, tja, aanvinken dat iets verstuurd is, is nog iets anders dan het daadwerkelijk versturen. Misschien vindt ie dat wel nooit aan maar verstuurd hij het wel altijd.Ik zou in ieder geval rustig een week of 2 wachten en niks doen.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord